{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Stjålet motorcykel {{forumTopicSubject}}

Yamaha Fzr 600 ombygget til R6

Årgang: 1992
Km: 40000
Hej alle!
Min Yamaha fzr R6 var stjålet indtil for nogle uger siden hvor politiet ringede og sagde de havde fundet den efter en vild jagt gennem Århus V.
Jeg kan ikke få gang i den og hvis den tændes kører den ikke på alle cylinder.
Den skal desuden omlakeres.

Jeg er verdens fattigste studerende som har sparet i 110år for at få denne motorcykel, jeg vil ikke give op på den. Så vil høre om der er nogle der kan hjælpe for billig penge.
Eller kender en billig mekaniker eller autolakerer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet motorcykel
  • #1   28. jul 2013 GODT DU HAR FÅET DIN MC RETUR..
    OG FUCK ALLE TYVE SVIN...


    har du skiftet tændrør... har du tjek på hvilke den ikke tænder på..
    kold motor,start , mærk på forrør om hvilke der ikke blive lige hurtig varme... muligvis tændspole..

    tjek at alle cylinder får luft og benzin og gnist..

    mvh
    Slet indlæg - Rediger Indlæg (4 minutter tilbage)
    Enig!


  • #2   28. jul 2013 sådan en gammel hund kører jo med kaburatorer, så få tømt dine karburatorer i bunden, så kommer den nok til at gå igen

  • #3   28. jul 2013 Fedt at den er fundet, men hvorfor 2 indlæg i rap?

  • #4   28. jul 2013 Og tyven blev taget?

  • #5   28. jul 2013 Burde tyven ikke betale for af få cyklen i samme stand som da han "lånte" den.