{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Stjålet motorcykel {{forumTopicSubject}}

Yamaha Fzr 600 ombygget til R6

Årgang: 1992
Km: 40000
Hej alle!
Min Yamaha fzr R6 var stjålet indtil for nogle uger siden hvor politiet ringede og sagde de havde fundet den efter en vild jagt gennem Århus V.
Jeg kan ikke få gang i den og hvis den tændes kører den ikke på alle cylinder.
Den skal desuden omlakeres.

Jeg er verdens fattigste studerende som har sparet i 110år for at få denne motorcykel, jeg vil ikke give op på den. Så vil høre om der er nogle der kan hjælpe for billig penge.
Eller kender en billig mekaniker eller autolakerer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet motorcykel
  • #1   28. jul 2013 GODT DU HAR FÅET DIN MC RETUR..
    OG FUCK ALLE TYVE SVIN...


    har du skiftet tændrør... har du tjek på hvilke den ikke tænder på..
    kold motor,start , mærk på forrør om hvilke der ikke blive lige hurtig varme... muligvis tændspole..

    tjek at alle cylinder får luft og benzin og gnist..

    mvh
    Slet indlæg - Rediger Indlæg (4 minutter tilbage)
    Enig!


  • #2   28. jul 2013 sådan en gammel hund kører jo med kaburatorer, så få tømt dine karburatorer i bunden, så kommer den nok til at gå igen

  • #3   28. jul 2013 Fedt at den er fundet, men hvorfor 2 indlæg i rap?

  • #4   28. jul 2013 Og tyven blev taget?

  • #5   28. jul 2013 Burde tyven ikke betale for af få cyklen i samme stand som da han "lånte" den.



  • #6   28. jul 2013 Når den har været stjålet, så bør man vel gå ud fra at den ikke pludselig har fået karburator problem fordi han har ræst rundt på den, men nærmere pillet/rykket/kortsluttet i nogle ledninger for at få den startet, så jeg ville da gå dit ledningsnet igennem og se om der er noget der ser helt unormalt ud, det behøver du ikke være en mekaniker for at se om der er nogle løse ledninger osv, og kræver minimalt af værktøj.
    tag et billede af tingene før du skiller det ad, så kan du se hvordan det skal samles igen, og så kan du måske spare lidt penge på at en mekker skal fejlsøge.


  • #7   28. jul 2013 Da jeg engang fik stjålet min mc scooter, og fik den retur efter politiet havde stoppet tyven på den, måtte jeg selv lægge ud for nyt låsesæt, nyt tankdæksel osv osv.

    Da jeg var indkaldt til at vidne blev jeg ringet op, at de havde holdt retsmøder tidligere og de havde ikke brug for mit vidnedsbyrd alligevel.
    (Han havde erkendt).

    Jeg spurgte så hvordan med de skader han skulle betale, og så sagde svinet til en so i den anden ende "jaaaa, men han er jo 15, og har lige fået en masse gæld for advokat og bøder og"

    Jeg var lige ved at eksplodere i raseri over kællingens "politiet ska da have penge, så su må skyde en hvid pind efter retfærdighed"

    Det tog idioten til sig, og lagde på!
    Fra hemmeligt nummer!!

    Jeg droppede at finde ud af hvordan jeg sørgede for at få tyven til at betale de 1700 han havde kostet mig i reperationer, og tog i stedet ved lære.

    Jeg har aldrig siden fået stjålet noget.
    Politiet har kun haft mig stoppet 1 gang siden.

    Jeg hader at vores retssystem er så pseudo.

    Held og lykke med at få den til at køre igen, lad være med at sætte din lid til at du en dag får penge, og sørg for ikke at få den stjålet igen smiley
    Good luck
    Mvh


  • #8   28. jul 2013 Mc A

    Sådan er det i dk, det kan altid betale sig at stjæle altid.


Kommentér på:
Stjålet motorcykel

Annonce