3.278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Historie om stjålet motorcykel i Århus Historie om stjålet motorcykel i Århus

Hej.
Jeg er den lykkelige ejer af en Hyosung GT 650 N.
Torsdag aften kl 23 hvor min kæreste og jeg var gået i seng, gik naboerne pludsligt amok udenfor. (jeg bor i Vejlby Århus N) De bankede hårdt på vores dør og jeg troede at der var brand smiley

Til min store overraskelse så jeg at min motorcykel var væk !!!
den har sin faste plads 3m fra min hoveddør...
Naboerne sagde at de lige havde set 3 unge trække væk med den for 5 min siden, og jeg tænkte hurtigt at vi skal bare hurtigt igang med at finde den ! en anden nabo har allerede politiet i telefonen da jeg kommer ud og de for hurtigt req. nr. Jeg har en lille vinter cykel ( Yamaha DT 175) som jeg har til at stå i et skur. den tog jeg hurtigt og kørte rundt på stierne omkring kantor-parken. mens naboerne cyklede rundt.
Efter 20 min begyndte jeg langsomt at tænke på om jeg nogensinde ville se min motorcykel igen, og jeg var totalt ødelagt... smiley har kun min SU og et deltidsarbejde som indtjening, så det ville være svært for mig at kunne købe en ny smiley

Lige da jeg skal til at opgive min søgen på den lille motorcykel
RINGER MIN KÆRESTE OG SIGER AT POLITIET HAR FUNDET DEN!!! 45 min efter den blev meldt stjålet.
vi kører ud til Næringen i Århus N hvor der holder 3 politi vogne og venter, mens der står 5-10 perker drenge med bandana og tror de er hårde. Politiet havde anholdt en person som de havde stoppet på motorcykelen.

Det eneste der var sket med motorcykelen var at tændingen var smadret.
Jeg fatter overhoved ikke hvor heldig jeg har været !!!
MEGET stor tak til politiet som efter holdte presset i området i 45 min kun for at finde min motorcykel !
Stor tak til mine naboer som gjorde hvad de skulle og havde allerede fat i politiet før jeg overhoved viste at den var væk

Ville bare lige dele min historie med jer, da jeg høre om mange som for nakket deres motorcykel og aldrig for den tilbage.

Har nu kæde, abus skivealarm men vil også have tracker, er bare i tvivl om hvilken en jeg skal købe

God sommer drenge !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Historie om stjålet motorcykel i Århus
Kommentér på:
Historie om stjålet motorcykel i Århus

Annonce