{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Salah A
Salah A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Ventiler og karburator {{forumTopicSubject}}

Hej MCG, jeg overvejer og send min cykel til mekaniker og få justeret ventiler og synkroniseret karburatoren. Her mit spørgsmål,.. Få jeg mere power af det, jeg gør det bare for forkæle min maskine, men så tænker jeg på bliver den vildere af sådan en tur.. Det er en R1 fra 98...:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventiler og karburator
  • #1   30. jul 2013 den kommer sikkert til at gå anderledes på den gode måde smiley
    men flere hk vil den nok ikke få af den grund

• Salah A
    Salah A Tilmeldt:
    jul 2013

#2   30. jul 2013 Nå okay, jeg tænkt måske for man stiller kab og ventiler ordenlig så kan man få nogle hester som er gåret tabt, det ikke flere hester end dén har standard, jeg tænkt måske den kan indhent nogen af dem der gået tabt med tiden..??

• #3   30. jul 2013 hvis den står rigtig dårligt indstillet vil du kunne få mærkbart bedre optræk, tomgang, økonomi, topfart osv (ikke dem alle på en gang så er det i hvert fald rigtig skidt) men ligefrem flere heste..... nja

• #5   30. jul 2013 Du vil helt givet mærke synkroniseringen!!!!

Det er noget man taber gradvist men får igen på een gang. Du bør faktisk lære dig at gøre det selv

• Salah A
    Salah A Tilmeldt:
    jul 2013

#6   30. jul 2013 Okay tak for svar til alle der har skrevet.. Jeg kan hører ventilerne lidt, når jeg startet den, ikk noget slemt, men når jeg ligger øret tæt på motoren. Den trækker okay, men hvis jeg i 2. Gear og trykket den af, så går det 2 til 3 sek før den tag fat og næsten kommer på et hjul... Jeg har selv bil mekaniker men vil helt ikk rod i motorcykler specielt min.. Hehe. Har aldrig justeret ventiler, ved dog hvordan man gør

• #7   30. jul 2013 Så længe du kan høre ventilerne så tag det ludt roligt. Så har de spillerum og lukker ordentligt mod toppen. Skaf dig noget vacuum grej og lær at synkronisere.

• Salah A
    Salah A Tilmeldt:
    jul 2013

#8   30. jul 2013 Tak, ja jeg må skaf mig sådan en, har også 3 venner kunne også tænk sig det, så det bliver billigt.

• #9   30. jul 2013 Du har en IXIL potte på. er det et komplet system? Min gamle R1 1998 havde komplet arrow system på og jetkit, den smed sku 147hk på baghjulet og Dennis fra BislevMC rullede den 2 gange fordi han troede den var portet:)

• #10   30. jul 2013 Når de stiller på ventilerne, så er det for det meste fordi de er for stramme. Derfor altid vigtigt at holde det ved lige.

• Salah A
    Salah A Tilmeldt:
    jul 2013

#11   31. jul 2013 Nike N, nej jeg tror ikk det helevejen, tror den går til midten er ikk sikker, men lyder bare for vild, jeg har fjernet db killer fra den, så den virkelig voldsom og jeg mærke forskel i acceleration.. Bent, tak for Info, den er kørte 34 og det skal først gøre ved 43 tror jeg, men tænkt på forkæle den lidt...:)

• Salah A
    Salah A Tilmeldt:
    jul 2013

#12   31. jul 2013 Nik n, hva gør jet kit?

Kommentér på:
Ventiler og karburator

Annonce