1.114 visninger
|
Oprettet:
Skov man må køre i? {{forumTopicSubject}}
Er der noget skov i Trekantsområdet / Vestfyn, hvor man må køre på sin offroader?
Mvh Niels
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 378
Du er nok væk før der kommer nogle.
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
Jeg havde ikke andet at lave efter at have brygget kaffe, så jeg brugte 50 sek på google.
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 824
Men er det bare en eller anden skov, som hverken holdes ved lige eller benyttes til noget formål, så er det da bare at køre derud. Jeg mener ikke at man bør tænke over at man skræmmer diverse dyr. De dyr der bliver skræmt har været jagtet af rovdyr i millioner af år og tager ikke skade at man tøffer forbi dem
nov 2009
Følger: 23 Følgere: 50 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 498
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
René: Ja hvis jeg finder en maskine, så må vi lave nogle offroad ture, evt. en Sverige tur igen. :o)
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.385
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 50 Svar: 391
Du kan iøvrigt fange ham her
http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/6760-don_
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
Skov man må køre i?