{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Camping udstyr? :) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Fruen og jeg går og tænker på at tage på camping tur på mc'en.

Jeg har hverken telt eller underlag og det skal heller ikke være for dyrt da det ikke er noget der skal bruges ofte.

Render ikke fra det ene træf til det andet.

har overvejet dette sæt

http://www.louis.de/_308d42ed10803f4414f4a2533e4351b6c5/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002479

Hvad tror i ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping udstyr? :)
  • #1   12. aug 2013 overvej hvor du tager på camping og hvilket vejr i muligvis vil møde. Derefter hvad i har behov for af telt. Måske leje af hytte er bedre end at tilbringe en våd nat i et billigt telt der ikke kunne holde vejret udenfor. Jev kender intet til det du linker til smiley

• #2   12. aug 2013 Det har jeg nu også kigget på, og til den pris kan det da næppe gå galt, men sikkert kun til rigtig sommercamping, men min cykel kommer alligevel kun ud i super vejr..;-)

• #3   12. aug 2013 Det der telt kan ikke holde tæt, hvis der kommer regnvejr, da det ikke har oversejl, og det giver da kun bekymringer, hvis man skal overnatte i et telt, hvor vandet vælter ind, hvis det regner.

Jeg har som ung mand prøvet at vågne i et tilsvarende telt efter regnvejr om natten, og det hele sejlede omkring mig - også nede i soveposen. Det var ikke fedt - især ikke, fordi jeg jo skulle videre og dels måtte slæbe det våde og tunge grej, dels fordi soveposen var våd også næste aften.

Ja, det er bare min mening.

smiley

• #4   12. aug 2013 Jeg vil anbefale et par luftmadrasser fra HaraldNyborg - 130kr stykket, med indbygget pumpe, og man sover bare 5 gange bedre på sådan en end sådan en selvoppustelig sag, og så fylder den mindre smiley
    Men hvis du kan komme ud for regnvejr, så er et telt i to lag et must - man kan også godt få gode telte uden inder telt, men det er oftest special telte til til vandring og de koster det samme som et godt telt med inder telt, og sådan et er klart at fortrække smiley

• #5   12. aug 2013 det sæt du har kig på der kan sikkert være rigtig fint hvis det er solskin, og i begge kan ligge i 1 sovepose på 1 liggeunderlag smiley
    som jeg lige ser det, ser det kun ud til at være 1 af hver i det sæt der.

så lige tilfædigt dette 2 lags telt (som kan rent faktisk kan holde regn ude) i marked.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/Beklaaedning/137648-hd-camp-touring-telt
    så find et par billige soveposer, og en tynd luftmaddras som er stor nok til to. det ville jeg gøre hvis det var mig smiley

• #6   12. aug 2013 Husk at der også skal være plads til bagage og udstyr i teltet på en måde så man stadig kan komme ind og ud smiley

• #7   12. aug 2013 Mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Camping udstyr? :)

Annonce