1.355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Touring på Sv 650 Touring på Sv 650

Hej MCG

Har tænkt mig at køre på tur ud i Europa til næste sommer.. Det bliver højest sandsynligt med en god kammerat.. Jeg tænker at det bliver en tur på imellem 2-3000 km.. Det bliver en telttur, med hvad det indebærer af bagage.. Men er der nogen der har nogle gode råd til hvad der er smart at anskaffe sig til de lange ture ?

Min plan var at anskaffe mig nogle SW Motech sidetasker til dyret så der er lidt plads smiley

Kom gerne med fif og ideer til need to have og ruter mm.

Mvh
Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touring på Sv 650
  • #1   4. sep 2013 Forresten har jeg lidt en plan om at det bliver uden GPS.. Men nu må vi se..
    Kan godt lide ideen om at det er simpelt og uden alt for meget unødvendigt grej smiley

• #3   4. sep 2013 Hvis dyret bruger lidt olie er det nok en god idé at have en bette dunk med.
    Nu er SV'eren jo ikke kendt for, at have verdens blødeste sæde, så hvis jeg var dig, ville jeg købe et gelé-sædeovertræk, det vil dine baller nok takke dig for.
    Ajourfør dig med færdselsreglerne i de lande du skal igennem og så pas på trafikanterne i udlandet, i eksempelvis Frankrig kører de endnu mere sindssygt end herhjemme, så sørg for, at folk har set dig når du kommer kørende.

Men allervigtigst: Nyd turen, lad være med at smide for mange kilometer på hver dag, det skal jo være hyggeligt og en fornøjelse.

• #4   4. sep 2013 Tag et par cykel bukser inden under MC tøjet, så har røvet det fint på en SV'er.

Husk et nødlappesæt, hoppykniv og cykelpumpe, hvis i skulle punktere. Det er rigtigt nemt at lappe og det holder uden fint til turen.

• #6   4. sep 2013 Har allieret mig med diverse vandtætte tasker og har en jetboil så der kan laves mad smiley tror da lige jeg vil se om ikke jeg kan fixe noget til sædet.. Tak for svarene.. Keep them coming smiley

• #8   4. sep 2013 Jeg kender en der har kørt sin Sv650s til Grækenland her fra Danmark. Han kom også til Bulgarien og lidt rundt i Serbien. 14 dage og 7000 km, så man kan hvis man vil smiley
    Ham havde en tanktaske og et sæt henover bagsædet, og havde alt med rundt, telt, trangia osv.

Kommentér på:
Touring på Sv 650

Annonce