{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Touring / racer / forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Sidste august solgte jeg min suzuki gsx 600 f, var lige en tur over atlanten og manglede på daværende tidspunkt nogle penge. Nu er jeg hjemme igen og selvfølgelig skal jeg have en ny cykel.

Det er dejligt at se de billige forsikringer der er kommet fra suzuki, yamaha og snart kawasaki, det giver nogle fornuftige muligerheder for en ung gut som mig. Desværre giver det også en del hovedpine, for hvilken cykel skal jeg købe... Jeg ved godt jeg skal ud og prøve dem alle, tage en lille tur på dem. Cykler jeg kigger på er

Yamaha R1 / R6
Suzuki GSX 750 R , SV 650 / SV 1000
Kawasaki ZX6R

Alle fra 2000 og op, jeg har planer om at prøve dem alle, mit spørgsmål er ikke rettet på hvad de enkelte cykler kan, men mere om hvor hårdt det er at side på en racer i længere tid fremfor en touring. Jeg har forhåbninger om at tage på lidt ferie på den enten til sommer eller den næste, bliver jeg fuldstændig smadret hvis jeg sidder på en R1 / R6 i mere end 2-3 timer ?
I hverdagen skal den bruges til at bringe mig i skole de dage hvor jeg er for doven til at tage cyklen, samt bringe mig lidt rundt i østjylland til venner og bekendte.

Og ja, alt er muligt på SU smiley

Jeg har samtidig et spørgsmål om forhandler, jeg har kigget lidt hos brdr. Jensen i Horsens, de har ca. alle de cykler jeg gerne vil prøve, men jeg har fået at vide at de kan være lidt trælse at handle med ? Er det den gængse opfattelse eller hvordan vurdere i Brdr. Jensen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touring / racer / forhandler
  • #1   15. feb 2008 jeg har kigget på Raptoren, og synes også den er fed, men jeg gider ikke cykler uden kåbe, skulle nok have nævnt det med de SV'er smiley



  • #2   16. feb 2008 jeg har læst op på brdr. jensen, så det behøver i ikke kommentere. Virker reelle nok.

  • #3   16. feb 2008 R1 uden tvivl. Til de penge en 2000 kan fåes for og det power så får du bare ikke noget bedre:-)

  • #4   16. feb 2008 hva med min bike.. den er til salg.. !

  • #5   16. feb 2008 Af de bikes du nævner ville jeg personligt vælge en SV 650, den kan sgu lidt af det hele.. Og så kan man simpelthen få så meget lir' til den smiley

    Bor i Horsens, og har derfor ofte været et smut forbi Brdr. Jensen, og det har virkelig ændret sig markant, før ville jeg ikke købe hos dem, de har jo efter sigende været nogle være banditter, men nu ville jeg overhovedet ikke have nogen skrubler ved det.. Som de selv har sagt til mig vil de gerne sælge en Bike til kunden som vedkommende bliver glad for og kan sige videre at den er købt hos dem hvor man fik en super service og en fed bike som bare er iorden... De vil kun sælge noget de kan stå inde for, og ved at hvis der er det midste, f.eks en del der er i stykker, så bliver det omgående skiftet eller bestilt hjem smiley


Kommentér på:
Touring / racer / forhandler

Annonce