{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.726 visninger | Oprettet:

Stjålet {{forumTopicSubject}}

Slår denne info op for en desværre tidligere ejer ..


Stjålet/Bortkommet, Klassiker, En kriminel person stjal i nat min elskede Moto Morini 3 1/2 Sport fra Flensborggade 53 København V. Jeg har haft den i 27 år. Som fattig studerende lånte jeg penge til den i banken, som jeg betalte af på i årevis. Dens handelsværdi er ikke stor men den har stor affektionsværdi for mig. Dusør 5000.- kr.


http://www.123mc.dk/moto-morini-35-sport-sport/mcid-74915


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet
  • #1   13. sep 2013 det er så grimt at man ikke kan have noget i fred mere smiley


  • #2   13. sep 2013 Affektionsværdien er åbenbart ikke stor nok til at der er installeret en tracker på vidunderet smiley

  • #3   13. sep 2013 Der er da ingen grund til at sparke til en mand der ligger ned.

    Held og lykke med din videre søgen.


  • #4   13. sep 2013 Hej .Pisse træls at nogle mennesker , ikke lade andres ting være.
    Håber du får den tilbage igen.


  • #6   13. sep 2013 Smid efterlysningen på FB...



  • #7   13. sep 2013 Øv - jeg holder øje på Vesterbro!!!!

    og har delt efterlysningen på FB!


  • #8   13. sep 2013 Bor også på Vesterbro og holder øjne og ører åbne

  • #9   13. sep 2013 Står i døren på Sønder Boulevard, så kigger efter den derinde hele weekenden (:

  • #10   13. sep 2013 @Birger..

    Der er blevet RÅBT "monter en tracker" 500 gange herinde. Så jeg mener det er helt på sin plads at losse til de tosser der stadig piber over deres mc ( eller havetraktor,båd,scooter ect ect) er stjålet, og som IKKE har fået lavet den i 2013 Absolut nødvendige genfindings sikring...

    Gu fanden er tyven da et møgsvin. Men ejeren som ikke har ofret det helt basalt nødvendige i den verden vi lever i, For at lære møgsvinene at kende forskel på dit og mit.. Får INGEN opbakning herfra..

    Og har du kære Birger stadig ingen tracker på dine cykler, så kan du godt forvente jeg skriger af grin hvis det en dag bliver din tur til at oprette en "tyveri" tråd smiley


  • #11   13. sep 2013 Synes ikke der bliver sparket på manden, det er jo egentlig bare en reel konstatering..

    Det gør det ikke mindre svinsk og alle tyve skal have nappet en finger pr. tyveri.. Vågn op og indse det kan ske og køb en tracker..



  • #12   13. sep 2013 Brian S,

    Dit mantra omkring "trackere" er overhovedet ingen garanti for at man får sine stjålne ting tilbage.

    Skrig du bare af grin når folk får stjålet deres kære ejendele. Det siger ikke så lidt om dig...


  • #13   13. sep 2013 @Kim O.

    Hvis du ikke mener der er væsentlig større chance for at genfinde sin genstand i en fart ved hjælp af en tracker. Så er du velkommen til at mene om mig hvad du vil, Da du i så fald ikke befinder dig i den kategori af medmennesker, hvor jeg ønsker nogen form for sympati....

    Mvh Brian


  • #14   13. sep 2013 En tracker forhindrer ikke tyveri idet den i sagens natur gerne skal være gemt.
    Jeg kender ikke statistikken på motorcykler, som kommer tilbage til ejeren på grund af trackere - det gør du?
    Jeg synes ikke du er så interessant som person, at jeg har gjort mig overvejelser om sympati/ikke sympati.

    Hvis du gerne vil debattere dig selv, så start en tråd om emnet.


  • #15   13. sep 2013 Gid alle tyve ville bryde i brand!

    Og Brian S, du er da irriterende at høre på... Også selvom du nok har ret i at man har en lidt større chance for at finde det igen der aldrig skulle have været fjernet. Hvis jeg en dag får stjålet noget og du griner af mig, så bliver jeg nok sur...


  • #16   13. sep 2013 Grin du bare....

    Du kender jo ikke noget til mit brug af trackere.... smiley

    Jeg vil ikke grine ad dig - men undre mig over den dårlige holdning.


  • #17   13. sep 2013 brian s
    du er da et af de største fjolser herinde
    kan du ikke finde på andet at end at komme med dumme komentare
    der bliver stjålet mcer der er boltet fast til betong og med alarm og gps alarmer det tager 2 sek at diseable en gps trakker med et alu tæppe
    ps håber ikke din mc nogensinde forsvinder for dig


  • #18   13. sep 2013 @Kim O.
    citat "Det siger ikke så lidt om dig... " det er ikke mig der gjorde diskussionen personlig.... Fej for din egen dør. Og gennemlæs inden du trykker "opret"

    Jeg har ALDRIG påstået at en tracker forhindre tyveri. Men den gør at man i stedet for at få 1000 mcg brugere til at holde øje i øst og vest , selv kan køre ud og hente sin genstand ( gerne sammen med et par gutter og en stump vandrør) eller få hjælp til denne del af festen fra etaten.

    Langt de fleste af de cykler som findes delvis smadret efter 14 dage, ville være fundet ½ time efter de var registreret forsvundne, og formodentlig være i en væsentlig pænere stand...

    @ Allan R.

    Jeg er mest irriterende at høre på for dem som ingen tracker har... Hvilket jeg formoder du ikke har (endnu smiley )
    Nu har vi igen diskuteret emnet. Og hvis din mc forsvinder om 2 mdr uden tracker, så mener jeg at du selv er skyld i den ikke er genfundet inden du opretter en tråd om tyveri. Og så kan du blive lige så sur du vil, for jeg vil tage mig en skrald griner det er sikkert smiley
    Og formodentlig henvise til denne tråd, i den til den tid kommende pb dialog som vi vil få..

    Hvordan i kun kan få chancerne for genforening til at se "lidt større" ud. er mig en gåde..... langt de fleste tyverier bliver begået af komplet idioter, som kun skal blære sig for deres lillebrødre og fætre med at køre på baghjul foran grillen og på havegangen i ghettoen.... Det er et fåtal af cykler som bliver transporteret ud af landet i nattens mulm og mørke, i en container beklædt med bly, mens 3 teknikere inden i , splitter den fantastiske gamle gsxr eller vfr kværn i atomer, iført overtræksdragt,mundbind og handsker for ikke at efterlade DNA i jagten på den lille Gps enhed.....

    Mvh Brian


  • #19   13. sep 2013 en tracker er sgu da lige så nem at fjerne som hvilken som helst anden dims på mc.

    tror nok en tyv vil lede efter sådan en, når han /hun stjæler en mc


  • #20   13. sep 2013 Grin du bare... Du er sgu en idiot!
    PS - for at undgå folk også i fremtiden synes du er en idiot vil jeg anbefale dig at udskifte ordet grine. Måske du skulle skrive at du vil huske folk på det istedet, for der er fandeme ikke meget at grine af når folk mister deres ting.


  • #21   13. sep 2013 @Carsten.

    Du skal huske at putte 2 vigtige faktorer ind i din ligning.

    Nr.1.Som oftest er det en opfindsom klog bruger der gemmer sin trackunit

    ( man må også gerne have en af de helt billige liggende ved siden af batteriet, for at nare ham tyven som tænker i tracker baner)

    Nr.2. Langt de fleste tyverier bliver begået af tåber med en inteligens på under 80..

    ( søg gerne her på sitet, og tjek hvordan de genfundne cykler ser ud, og hvor meget der er ledt efter den satans tracker)

    Den der er passiv monteret, finder kun de tyve som flår alt fra hinanden. og det gør brugs tyven ikke, for han er ikke snedig nok til at samle den igen så han kan gøre det som var grunden til han stjal i første omgang, nemlig at køre mc..

    Tilbage på sporet.
    Hvad er en gyldig grund til IKKE at monterer en tracker ??? Når/Hvis cyklen forsvinder synes man så stadig at 1000,- var frygtelig mange penge ??

    Mvh Brian


  • #22   13. sep 2013 @Allan.
    Jeg griner også af dem der lige prøver at pisse en gang til på elhegnet for at tjekke om det nu ER derfor de har ondt i pikken...... smiley

    Ta dine forholdsregler, og accepter de fravalg dine valg giver smiley Ham der køre uden hjelm får heller ikke min dybe medfølelse når han har asfaltekseme i hele kryderen.. Det kunne let være undgået. Og jo ham der kørte ham ned er da en idiot, men man skal selv varetage omsorgen for sig selv og sine egendele...

    Mvh Brian


  • #23   13. sep 2013 Kan sagtens se hvad du mener Brian, men synes godt nok der er en stor forskel på eksemplerne og en (tidligere) ejer af en motorcykel hvis eneste "fejl" er at have parkeret sin mc uden hundevagt, tracker, videoovervågning osv..

  • #24   13. sep 2013 Som tiden er så burde sikring af vores motorcykler indgå som første overvejelse, længe inden vi beslutter os for om vi vil køre Lifan eller Ducati..

    Vi er nød til at accepterer tingene som de er, og tage vores egne forholdsregler, i stedet for at samles i klynger og ærgre os over virkeligheden, når den rammer os..

    Jeg HADER tyveknægte, og ville af hele mit flossede hjerte hellere se tråde herinde som hed "tæskehold søges, min stjålne R1 stor i Hobro, jeg har adressen" end endnu en af de utallige " Tyveri " og "stjålet"...

    Og nej det vil faktisk ikke gavne mig personligt, tværtimod da tyveknægtene så ville være endnu mere opsé på at finde trackeren, efter ekstra bladet endnu engang har vist billeder fra en skadestue i provinsen hvor en mc tyv blev lappet sammen.... Jeg bliver yderst frustreret over hvor let spil disse skruppelløse idioter har........ smiley smiley

    Min prædiken stopper her, Da man ikke skal ytre sig efter indtagelse af alkohol smiley

    Gó weekend til alle

    Mvh Brian


  • #25   13. sep 2013 Nogen starter åbenbart tidligt med procenterne.... Sådan ca. 8.40.......

  • #26   18. sep 2013 Godt være jeg ikke er go til matematik, men du skriver du har haft den i 27 or og er 34. Hvor gammel var du, da du begyndte at køre? smiley Håber, den dukker op snart.

Kommentér på:
Stjålet

Annonce