{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.213 visninger | Oprettet:

STJÅLET STJÅLET STJÅLET {{forumTopicSubject}}

Inat mellem 02.00 - 05.00 er min motorcykel blevet stjålet

Den holdt parkeret ude på gaden men låst med 2 skive låse og en kædelås som slet ikke er blevet rørt ved som bare hænger der endnu. Alarmen er heller ikke gået igang men der må have været et par stk til at løfte den væk el. op på en lastbil

Hvis nogen ser eller høre noget om den vil jeg meget gerne høre fra jer igen på 60 48 53 29

Med Venlig Hilsen

Michael Hansen

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23795


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET STJÅLET STJÅLET
  • #1   10. sep 2008 Undskyld glemte at skrive reg. Nr. HL 12789

  • #2   10. sep 2008 Undskyld Helle

    Jeg er helt rystet over det så glemmer lige lidt


    Jeg bor på ydre nørrebro, Sigurdsgade 18A 2200 KBH N

    Hvis der mangler mere må i lige skrive det


  • #3   10. sep 2008 Træls

    Håber du finder synderen.

    Prøv at oprette den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=483

    Der er også flere forhandler der har opretter efterlysninger på deres hjemme side.


  • #4   10. sep 2008 åhh - for h... hvorfor kan de rådne drenge ikke lade være. De får jo næsten ingen penge for sådan én.
    Nogen gange ønsker man sgu næsten de ringer på døren og spør' om de kan få nogle skillinger.
    Nå men du kan jo så kigge efter en gammel harley der får fin gaffel og hjul på, og din motor havner på gulvet i en eller anden kælder. Kåben blir malet om og solgt på Ebay etc. etc.
    Håber sgu du havde forsikringen iorden
    RS - hvis du har det, så må du jo se frem til din nye kværn


  • #5   10. sep 2008 Ahaa. Ydre Nørrebro. Mit gamle kvarter.

    Hvem mon kan ha taget dine ting?? Kunne det mon tænkes, at det igen er nogle utilpassede "berigere".

    Da jeg selv boede på Nørrebro blev der flere gange (ca ti gange) forsøgt, at stjæle mc inde fra vores aflåste gård og i en del tilfælde var der vidner oppe i lejlighederne -og i langt de fleste tilfælde var det "berigere".

    Så ringede vidnerne til policen men dem så vi aldrig..


  • #6   10. sep 2008 Mange tak Mikkel og mange tak til jer andre også for alt jeres feedback

  • #7   10. sep 2008 Skal nok kigge efter den på vesterbro..

  • #8   10. sep 2008 fatter nu heller ikke lige den med "kædelåsen ikke er rørt" ? ? ?

    men pisse surt at man ikke kan have noget i fred


  • #9   10. sep 2008 Surt! Jeg kan udmærket huske fornemmelsen. Håber du får den igen, det kan ske - gjorde jeg nemlig selv.

  • #10   10. sep 2008 Jeg tror det Michael H mener at alt er væk, altså lås osv sidder stadig på cyklen.

  • #11   10. sep 2008 kæden sad fast rundt om baghjulet og rundt om stilladset... Låsen/kæden er helt intakt hvordan de har kunne få den af uden at skære/klippe den over forstår jeg heller ikke... Det er trodsalt en lås fra lydmuren af til 1800 kr og 2 skivelåse som henholdvis sad på forhjulet og baghjulet (på skiverne).

  • #12   10. sep 2008 Nej nej kædelåsen sidder på stilladset og ja den var låst.. Trækker altid et par ekstra gange i mine låse for at sikre mig at de ikke går op eller ikke er låst ordentligt

  • #13   10. sep 2008 Syge unger der kan løfte en busa med låse på, op i en lastbil.
    Sgu en sørgelig udvikling landet efterhånden har taget.


  • #14   10. sep 2008 den ryger lige i vores forum på www.hayabusaownersclub.dk


  • #15   10. sep 2008 Det er bare noget være lort. Jeg skal nok kigge efter den på vesterbro og frederiksberg!

  • #16   10. sep 2008 Fandme surt! Håber du har forsikring, der kan dække! Ellers held og lykke med at finde din bike igen! smiley
    Næste gang du skal have alarm: Få dig en med perimeter sikring og stil den på hysterisk følsom - det virker! smiley


  • #17   10. sep 2008 Jeg holder øje i NV! Kører om en lille time, det kunne være man skulle køre i lidt god tid og tage lidt omveje for at se!

  • #18   10. sep 2008 Hvor jeg bare kender den fornemmelse.. Tro mig, uanset hvor lang tid der går har man stadig lyst til at gøre det onde ved de svin!!

    Håber du finder den, og at tyvene får hvad de fortjener!

    "hvis" man var voldeligt anlagt, så dannede man en selvtægtsgruppe og rundsmadrede de tyve man kunne finde frem til, det ville nok nedbringe antallet af tyverier en del. - jeg sagde HVIS, men herinde er vi jo fredelige mennesker :o)


  • #19   10. sep 2008 de nakker dem og sælger dem for 5000kr lige meget hva kværn det er... og så må man selv skaffe et stel siger de. så man kan bygge den over på det nye stel...

    syns virkelig det er synd og for meget at de ikke kan lade andres ting være...

    håber du får den igen...


  • #20   10. sep 2008 Michael :

    Et god råd, prøv at oprette købsannoncer på diverse forum, dba og hvad du ellers kna finde om at du ønsker at købe en busa og skriv noget med at det er ligemeget med papirer på den da den skal bruges som reservedelscykel..

    Det er hørt ført at dem der har stjålet den har prøvet at sælge den og så er den fundet den vej rundt.

    det er forsøget værd.
    medmindre den bare er test kørt og smidt i en hæk...

    MVH
    kenneth



  • #21   10. sep 2008 det virker proff. så jeg tror ikke den ser dagens lys igen, desværre

  • #22   10. sep 2008 Kigger efter den på Amager....

  • #23   10. sep 2008 det kunne tyde på at tidligere ejer måske har ????, hvordan skulle den ellers kunne flyttes uden at alarmen går i gang ??? hvordan er skivelåsene blevet pillet af ??? fulgte de med da du købte den ???

  • #24   10. sep 2008 altså enten har de jo nøglen til låsen eller også har de skåret fælgen i stykker???

    Jeg forstår stadig ikke helt den med kædelåsen der..


  • #25   10. sep 2008 Hej alle sammen!

    Den skivelås der sidder på i profilen er kun til når den står inde i låst have (haven den står i) ellers har jeg 2 forskellige skivelåse på den når den står på gaden et par timer (så får den også alle 3 låse på) Men det er første gang jeg lader den står på gaden natten over ellers står den altid inde i have men pga stillads er det ikke til at komme ind og ud med den og jeg skulle på job 05.30 ellers står den inde i haven indtil jeg skal møde senere. Kådelåsen har jeg heller ikke selv grejet men politiet siger at de har åbnet dem med et eller andet og har hængt den der igen for at bevise et eller andet over for mig. og Ja det er pisse ærgeligt og har bare lyst til at ødelægge alt her for at få nogen til at sige noget. Og det lorte politi vi har herhjemme gør ikke en skid "kan du have en forsat god morgen" ikke noget med at de kommer ud og tager fingeraftryk af kædelåsen eller af det andet.

    Er MEGA træt af det her... Sidste år fik jeg stjålet en GSXR1100 men den fandt politiet igen ca 1 uge efter men kostede mig ca 30 K at få motoren til at fungere... Og sjovt nok stod den også altid i låst have og 1 gang den stod på gaden var den også væk efter et par timer men der så jeg så hvem det var og det kunne politiet ikke gøre noget ved da det ikke er fysisk bevis.... Ja jeg håber den kommer hjem igen.... Ellers må vi begynde på selvtægt for politiet gør ikke noget


  • #26   10. sep 2008 prøv lige at se her hvis i ikke kender til det....alle de låse man kan købe som standard er INTET værd...

    http://www.youtube.com/watch?v=-zy8sEj8etU

    der findes videoer på youtube der viser hvordan man åbner dem alle sammen uden problemer...og man kan sågar låse dem igen uden problemer så man kan slet ikke se de har været åbne...

    eneste lås der findes der duer er noget der støjer og larmer voldsomt

    MVH
    kenneth


  • #27   10. sep 2008 læste på et tidspunkt flere forskellige steder på nettet at MC-Huset både lavede fusk med dere motorcykler og stjal cykler rundt omkring. Hvis der evt var nogen i nærheden af dem som muligvis kunne undersøge dem eller tjekke dem om det passede for jeg købte min igennem MC-Huset og med alle de meldinger om dem har jeg mine bange anelser.

  • #28   10. sep 2008 Ja ved godt man ikke skal tro på alt sladder men pt tror jeg på hvad som helst for at udlukke de forskellige mennesker/personer

  • #29   10. sep 2008 Er den ikke kaskoforsikret?

  • #30   10. sep 2008 jo det er den igennem rasmussen

  • Frank M
    Frank M Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #31   10. sep 2008 Æv hvor er det bare p.ssesurt! fik selv neglet min R6'er i april måned..

    Ikke for at gøre dagen værre, MEN nu ved jeg ikke hvordan det er igennem Rasmussen, men måtte desværre selv spise en 20% selvrisiko.. (tilsyneladende standard ved tyveri hos de fleste forsikringsselskaber) det står formentlig med småt i bunden af policen.. smiley


  • #32   10. sep 2008 Øv, håber du får den igen...!!!

Kommentér på:
STJÅLET STJÅLET STJÅLET

Annonce