{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Aprilia Pegaso
  • #1   13. sep 2013 Min kollega har en 650 (mener jeg) og han er i hvert fald super glad for den..
    Min egen mening er, at den ser ud og føles ret spinkel...


  • #2   13. sep 2013 Jeg tænker også på reservedele. Om de er svære at få fat på, eller de er meget dyre. Hvad plus og hvad er minus, ved denne maskine.
    Jeg skal have en let håndterlig maskine og kigger i øjeblikket på en Suzuki LS 650. Men hvad er der ellers af "lette" maskiner, i dette prislag.


  • #3   13. sep 2013 De ældre Pegaso bruger en 650 Rotax motor som det er utroligt nemt at få billige stumper til da den bruges på andre maskiner bla. BMW. De er en model der har været en sucess for Aprillia så der er masser af reservedele fra importører og på nettet. Den danske importør virker ikke ret motiveret for andet en knallerter og Ape. Den er kendt for at være en driftsikker maskine der dog ikke får blodet til at koge af ophidselse.

  • #4   13. sep 2013 Havde selv den første model fra 1994 (95 på reg. attest) En værre mandagscykel, som satte startmotor efter 55000, støtteford var ved at knække, osv. Hvis det skal være, så hold dig til de senere modeller, eg. efter den fik et nyt look i ´97.
    NB. Kørte dog til, og Sydfrankrig tyndt og tilbage på den uden problemer.


  • #5   13. sep 2013 Og ja res. dele var pebret dengang og der var næsten intet eftermarked, men det kan have ændret sig, Ebay.

Kommentér på:
Aprilia Pegaso

Annonce