{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Aprilia Pegaso 650 {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt anskaffet mig en dejlig Pegaso 650 Strada som min første mc, og nøj hvor er jeg glad for den! Jeg er nu engang en som elsker at personalisere, og jeg kan forestille mig at jeg i nær fremtid vil tilføje div. ekstra dele og udstyr til biken. Jeg har kigget lidt på google for at opstøve eventuelle forhandlere af ekstraudstyr, men det virker lidt tomt.
Så jeg tænkte på at høre jer kloge mennesker herinde om der er nogen der kan anbefale nogen der gør sig i den slags?

Primært vil de ting jeg vil kigge på være:
- Egede fælge, samt mere dual sport'y dæk.
- Vindskærm
- Mere aggressiv front-hjulskærm ala det man ser på Trail versionen
- div. smådele til styr
- Og generelt småting der kan pynte uden at være bling smiley

Hvis det bedst kan betale sig at importere fra udland er jeg også åben for dette!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Pegaso 650
  • #1   11. jun 2016 Hej

    Tillykke med den fede ged...

    Det er lidt så som så hvad der er til dem sådan rent bolt on...
    MEN, skriv hvilken årgang den er eller endnu bedre få den oprettet så man kan se kamelen.
    Jeg har bygget et par offroadere om gennem tiden og den der blev fedest var der kun en af delene der var til den model.. rensten var hjemmebyg eller tilpassede stumper.

    Ps.. Når man tilpasser/laver selv får man noget unikt...


  • #2   11. jun 2016 Er selv gammel ejer af en 2004 pegaso, mit råd er at gå el nettet igennem, og giv alle el stik, fedt også eller hold øje med dem, de pegaso har problemer med el nettet.

    Af dele vil jeg kigge på EBay i England, ellers kontakt FI Motorcykler de plejer at være flinke til at hjælpe ( 10 år siden)


  • #3   11. jun 2016 Ja tillykke med dyret, du har købt en af de mest solgte og nærmest uopslidelige maskiner der findes, og derfor findes der også et hav af udstyr næsten uanset hvilken udstyrs producent du kigger hos.. Et godt supplement er jo også et godt taske sæt, uden det koster en bondegård..
    Lige nu er jeg i Hamborg og igår så jeg i Louis.de butikken de har flere af deres taskesæt nedsat, lækre alubokse der også vil passe til din..
    Men uanset hvilken vej du går hvis du vil have tasker, så skal sidetaskerne ikke være for store til din bike, det vil du ikke kunne holde Ud at køre langt eller på motorvej med..
    Pøj med dyret og de fede oplevelser der følger med.. smiley


  • #4   12. jun 2016 Tusind tak for den varme indbydelse allesammen, det varmer og ja jeg kan ikke vente med at komme ud og lære dyret bedre at kende!

    Henrik (#1), jeg får den først hjem på onsdag, men så kommer den også op herinde med det samme smiley Det er en 2008 model med 14k, og den er teknisk i tip top stand.

    Henrik A, det er jeg glad for at høre, jeg regner også med at få lagt mange gode km ind med den! Jeg var faktisk så heldig at få 3 tasker med i handlen som passer perfekt til den, men det kan være jeg i fremtiden får brug for mere udstyr og så vil jeg da helt sikkert tjekke Louis.de, tak for tippet!

    Miki, ja som sagt er mc'en fra 08 og stadig i god stand, men den får da lige et godt eftersyn når jeg har kørt nogle gode km på den. Jeg vil prøve at kigge på det engelske marked, det var en god ide med at se udenlands da jeg også tror der er større udbud uden for dk's grænser smiley Tak for rådet!


Kommentér på:
Aprilia Pegaso 650

Annonce