{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Aprilia Pegaso 650 årg 1994 {{forumTopicSubject}}

Har sån en fin 2hjuler med en Rotax motor som på BMW 650F modellen,. jeg har skiftet olie og olie filter, men jeg får ingen olie retur fra motor og tilbage i stellet? Det er som om der ingen olie tryk er overhovedet.?
smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia Pegaso 650 årg 1994
Kommentér på:
Aprilia Pegaso 650 årg 1994

Annonce