{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Rasmus F
Rasmus F
Tilmeldt:
19. feb 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55

Honda Bol D'or med 120000 på tælleren? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.. Jeg har kigget på en Honda CB 900F Bol D'or fra 1984 der har gået 120000km, men jeg er i tvivl om, om det er for meget? Den lyder godt i motoren, den trækker fint, den blevet holdt med service og olieskift hele livet, og så har den været ejet af en ældre herre der har kørt mange langture sydpå.
Ummidelbart står den utroligt flot og velholdt uden den mindste smule rust eller oliespild.

Hva har i at sige om sådan en knallert? Plus/minus?

/Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Bol D'or med 120000 på tælleren?
  • #1   19. jul 2006 lækker gammel sejtrækker, der var aldrig de store problemer med dem, dengang jeg roede med dem. køb pisset !:)

  • #2   19. jul 2006 sådan en bolle bare kører og kører og kører, bare den bliver vedligeholdt efter forskrifter og ikke får tæsk osv, kender flere der har haft boldors der har kørt langt over de 100000 km, men egen bolle havde også rundet, dog fik den en hovedrenovering af køber til den, pga af defekt toppakning

  • #3   19. jul 2006 Min bror har en.. Den kører sku fint men den bruger altså en del oilie.. bare man er opmærksom på det så er der ikke nogen problemer, selv ikke 40 minutters cruising i byen trods den er luft kølet:)

  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #4   19. jul 2006 Jamen det lyder jo meget godt.. Det virkede også som kram, og noget der holder.
    Den vil ikke blive kørt hårdt eller presset på nogen måde, da det ikke er mig selv der skal køre på den, men min kære moder på 47.. smiley Det er måske ikke en typisk damecykel, men den passede hende nu meget godt og hun kunne også godt lide at køre på den.
    Jeg tror ikke den havde det store olieforbrug, den røg i hvert fald ikke når man skød den af.

    Tak for hjælpen drenge.


  • #5   19. jul 2006 Min den ryger omtrent lige så meget som en gammel morfar m. cirut spærret inde i skorstenen på en gammel damper... Så er det jo altid noget den ikke bruger så meget benzin... Så havde det været helt tosset.

  • #6   19. jul 2006 det er så godt nok ikke en bolle, men en Cool Burger.

  • #7   19. jul 2006 det er altså en lidt tung mc til en dame på 47,

  • #8   19. jul 2006 Lidt tung mc? jeg har mine problemer med at trække den baglæns;). Mener den vejer 242kg tørlagt?.
    Og ja, min ligger røgslør bagud;).


  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #9   19. jul 2006 Ja det er en halvstor maskine, men hun følte sig meget godt tilpas på den. Tidligere har hun også kørt en del på en dragstar, kan ikke huske om det var en 650'er eller 1100, men ligemeget hvad er det jo også en stor cykel.

  • #10   19. jul 2006 bolder.jeg køre selv på en.den første kørte 185000 km.så begyndte den at bruge olie knast kæderne raslede enormt,samt bund kæde. købte en brugt motor i tyskland .6000kr kørt 20000km så nu køre den gamle igen. læs vad de skriver i bolder klubben om den de ved besked. niels

Kommentér på:
Honda Bol D'or med 120000 på tælleren?

Annonce