5.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kæde nitteværktøj til at udvide nitterne? Kæde nitteværktøj til at udvide nitterne?

Jeg har i hænderne et komplet biltema kædeværktøj til motorcykler men det lader til, at de har glemt at komme et værktøj i til at advise nitterne når man er færdig.

Hvor får man sådan et værktøj med konisk spids man lige kan skrue ind?

http://www.youtube.com/watch?v=0X5dncpdsH4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde nitteværktøj til at udvide nitterne?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   20. sep 2013 Stor hammer på bagsiden som modhold, og så tager du en kørner og smasker den et par på skallen forfra for at udvide nitterne.

Hvis det mangler i sættet, kører du da bare ned til biltema og beder om et nyt sæt?

• #4   20. sep 2013 Don, jeg tror at den er til at skibbe de der nitter i men, hvis man har en kæde med løse nitter. Mit er et samleled, hvor de to nitter sidder i den ene side, og så skubber man den anden side på, og udvider nitterne.

Jeg har læst den manual, den følger også med sættet, og det ser netop ikke ud som om at den kan det overhovedet. ALtså sættet er ikke i stand til det, det er ikke fordi kassen er ukomplet eller noget.

Sajmon. Så skal jeg stå med en hamme i den ene hånd, og holde kørner og nummer 2 hammer med den anden hånd? Aaarh..

• Sajmon ™

#5   20. sep 2013 Bor du da 100km fra nærmeste civilisation så det bare på ingen måder kan lade sig gøre at i er to om opgaven?

Evt kan man droppe kørneren - det er sådan jeg altid har gjort.

• Sajmon ™

#7   20. sep 2013 Så er sagen bøf. smiley

• #8   20. sep 2013 Og husk, hvis du vælger at baske den en med en dorn så nøjes med at udvide spidsen på nitten ca 3-4/10, det er langt rigeligt....

• #9   20. sep 2013 Ah cool Don, tak

Kommentér på:
Kæde nitteværktøj til at udvide nitterne?

Annonce