561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvor er Henning ? :P Hvor er Henning ? :P

Hey allesammen nogen der ved om Henning fra MC-hospitalet er taget på ferie eller sådan noget ? kan nemlig ikke få fat i ham smiley

han har nemlig min bike nede ved ham og har efterhånden ventet flere måneder på at komme ud at kører smiley

biken kommer forresten nok til salg så snart jeg får den tilbage smiley

mvh En trist mc-ist der saver sin bike...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er Henning ? :P
  • #2   22. jul 2006 har ikke kunne få fat i ham i en hel uge nu så det er nok ikke bare skagentræffet hehe smiley

Martin du gav mig lige kuldegysninger der hehe ...

• #3   22. jul 2006 Henning har ferie uge 29 + 30 min TL'er skal over til ham i uge 31. Og jeg har aldrig haft problemer med at få fat i ham..

• #4   23. jul 2006 Henning laver ikke mc på fuld tid, det er en fritids-interesse for ham og han har job ved siden af.

Derfor er det ikke alt han vil/kan nå at lave...

Men jeg har aldrig haft problemer med ham, og det han har lavet for mig har været i orden.

• #5   23. jul 2006 Til Carsten O:

Du ved godt han hader Suzuki, ja faktisk alt der ikke er Ducati, men mest Suzuki.

Det hjalp først på vurderingen af min da jeg fik fuld Ôhlins sat på *g*

• #6   23. jul 2006 Hvorfor tager i ikke bare op til ham, hans adr. er da på hjemmesiden ???

Hvor mange dæk har i fået og hvor mange skylder han jer, og hvorfor har i ikke fået resten ??

• #7   23. jul 2006 Har en kami der sku ha justeret en turbo sidste år. Da han havde afleveret cyklen til ham, kunne han heller ikke komme i kontakt med ham i ca. 3 uger. Så det er nok meget normalt.... Men en mærkelig måde at drive en forretning på...

• #8   23. jul 2006 ville ikke have noget med ham at gøre har også været ved at handle cykel med ham men så var det jeg kom i kontakt med carsten o herinde fra og efter den måde tingene skulle forgå på med pengene skulle jeg ikke nyde noget.sjovt at han forsvandt herfra da carsten og jeg begyndte at snakke om ham herinde istedet for at forsvare sig

• #9   23. jul 2006 okay tak for svarene alle sammen smiley tænkte nok han var på ferie men skulle lige hører jer ad smiley

• #10   23. jul 2006 Fedt !

Sådan en fucking hustler, hans hjemmeside lød også lidt til at være super fantastisk.

• #11   23. jul 2006 hold da op... Der var vidst noget der lige skulle ud der smiley

• #12   23. jul 2006 til Carsten

Hvis det du siger her er sandt, ville jeg sgu også være negativ, håber du får det ordnet med Henning, for min opfattelse af ham er at han er en ok fyr, dog lidt speciel mht. hvad han kan lide og ikke lide smiley

Og mht. hans roadracing karriere, siger han selv at han ikke er den hurtigste, men han nyder det meget, og bruger mange penge og meget tid på sine bane-mc'er.
    Og de gange jeg har set ham køre gik det da ok hurtigt, men jo, der var da også dem der overhalede ham.

• #13   23. jul 2006 Carsten:
    Det kunne være mega fint hvis vi kunne finde ud af noget smiley har lige ansøgt om venskab smiley
    skal bare lige have min bike tilbage så det bliver jo nok ikke før om nogle uger (Tidligst) .... men det kunne være fedt nok smiley

Håber bare han skynder sig lidt med at få den fixet færdig så jeg kan kome ud og race igen smiley

• #14   23. jul 2006 hey Per smiley dig har man sku ikke skrevet med i 100 år smiley er du slet ikke på msn mere du gamle ?

Ja jeg vil sku heller ikke beskylde ham for noget uden at være sikker i min sag... og han plejer jo (i mine øjne) at være en fin fyr så mon ikke det hele løser sig smiley

Kommentér på:
Hvor er Henning ? :P

Annonce