1.354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

engelsk køber eller fusker engelsk køber eller fusker

Hej Forum

Jeg har sat min gpz 900 til salg på motorcykler.dk, og en køber kontakter mig på mail fra England (måske).

Er ikke selv helt tryg med det, ved ikke og det er en fusker, men her er det han skriver til mig, delt i 2 mails.
Hvad synes i.

Mvh Mik

Besked: 1
Hello, I am interested in your motorcykler for sale. Do you still have it available ? If yes, What is your price is Euro and it''s present condition. Also send some recent photos of it if you have any and forward me your mobile number to arrange viewing . Thank You. Jones. K

Besked 2.
hank you for your response. It is alright that you do not have recent photos of the motorcykler. Having seen the photos placed on the page, I believe everything is intact and prior to what you explained, I hope it is in good condition. The price is ok by me and i will offer you 3.100 Euro. This is because i want to reserve the Motorcykler for my client and have you tell all other buyer(s) that it is sold.

I am sorry i will not be able to come for the test driving and inspection of the Motorcykler due to my work. I have to attend to one of my clients consignment delivery first thing tomorrow morning. I am a buying Agent, And i am making this purchase for my interested client. He is ready to make payment via a certified bank cheque which will clear through your bank account within 48 hours immediately we agree on terms and conditions.

However, You will receive a payment which would be inclusive of my COMMISSION and the SHIPPING CHARGES. I believe i can trust on this because this is how i earn a living. Should you agree on this terms and conditions, Kindly furnish me with the following details so as to prepare your payment.

Full Name To Make Payment To :
Full Address To Send Payment To :
Contact Phone Number ( Mobile / Phone ) :

Immediately i have the above details, I will relay it my client for payment issuance. Do not bother about the transportation and shipment of the Motorcykler from your location. Our Shipper will contact you upon payment receipt and clearance through you bank account. I await your response.

Thank You.

Jones. K

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk køber eller fusker
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   14. dec 2013 Bed ham komme og handle "in person - in cash" .

Alt det andet er fusk.

• #2   14. dec 2013 Det er sku da Ghana spawn....

• #3   14. dec 2013 Fusk ligesom 99.99999% af alle andre udenlandske henvendelser smiley desværre

• #4   14. dec 2013 Især da din cykel kan købes i samme stand i Tyskland til mellem 500 og 1000 EU

• #5   14. dec 2013 Ja tænkte jeg nok..

Ghana spawn hihi

• #6   14. dec 2013 Nogle må jo hoppe på den, siden de stadig gider........

• #7   14. dec 2013 Du tager jo heller ikke til norge efter øl og bacon..:-)

• #9   14. dec 2013 hvis du kan svar på dette, så har du det rette svar.

HVORFOR skulle nogle ude i den store verden, dog købe et afgift plaget køretøj fra danmark, når de alle andre steder i verden, koster meget, meget mindre.

hvorfor skulle en engelsk tosse give prisen x 2 i forhold til hvad den koster alle andre steder . ?

mvh

• #10   14. dec 2013 Ren fusk, har prøvet det og jo du får en check tilsendt den er bare mere elastisk end elastik, men det var samme fremgangs måde jeg blev kontakte på fik en check på 40000euro som forskud, fik den verificeret i banken og fik oplyst den var falsk.

• #11   14. dec 2013 Jeg er begyndt at bede folk om betaling i Bitcoins, når jeg får den slags "sjove" henvendelser fra udlandet smiley

( Forleden var der faktisk en nordmand, der sagde ja til en sådan transaktion på nogle dele )

• #12   14. dec 2013 100% en fusker... hold dig langt væk fra ham

• #13   14. dec 2013 Ja, man skal passe på i disse tider,
    Case Closed
    Tak for jeres indblik
    smiley

• #14   14. dec 2013 Du er jo sikker nok, du får en bankcheck der kan udbetales efter 48 timer. Og da købers honorar er inkluderet, beder han dig så om at overfører et beløb til ham. Det gør du så, og så opdager du at checken du har fået er plat og svindel. Men du har betalt den "rare" mand, så ham hører du ikke mere fra!

• #16   14. dec 2013 ja der er desværre nogle der falder i deres fælde, derfor er det også godt at bla tråd starter lige smider et spørgsmål omkring det .

fuck alle de lorte tyve og fusker svin der ude..

mvh

• #17   14. dec 2013 Det er fusk. Handl kun med personer der står med pengene i hånden.

• #18   14. dec 2013 Det mest mærkelig er da at folk er i tvivl om det er fup...

• #19   14. dec 2013 Det er rent Nigeria fusk og ikke særlig genialt fundet på , de må sgu snart kunne finde på noget nyt , som er lidt mere fantasi fuldt og spændene , de har tiderliger brugt at udsete en chek fra bag i chekhæftet og så gik den igennem med dækning da der var penge på kontoen , så opdage de i det firma hvor den var stjålet at den mangle og så er helvede løs , kolde kontanter det dur

• #21   14. dec 2013 Jeg. Sletter alle udenlandske henvendelser.hvis de kommer når mine annoncer kun er på. Danske hjemmesider.

Mails i en evighed frem og tilbage.99% er plat.

• #22   14. dec 2013 Nej nej -den er god nok! Hvis ikke du stoler på den bankcheck, så få ham til at overføre pengene via Western Union.

• #23   14. dec 2013 "the Motorcykler for" det dur jo slet ikke, når resten står på ´vestjysk´ næ fusk og fusk.
    Den anden dag, ringede der en forgæves, og skrev også sms til mig. Skrev noget med (dumt neger svin) tilbage, det gav ro. Ved godt at det ikke er pænt, at skrive det, men nummer så ud til, at komme fra lande hvor man er lidt mørk i huden, og forsøger på at lave svindel

• #24   14. dec 2013 Nicky:
    249 for en sixpack, så nej, det gør man ikke.

• #25   14. dec 2013 Ja man kan jo altid svine folk, hvis man ikke har noget større intellekt...

• #26   14. dec 2013 Så er det jo godt, at du har det store intellekt Jabbekot, og kan fortælle, når vi med lille intellekt, kommer til at gå over stregen. Personligt blev jeg bare, træt af det fis. Sidst jeg fik mail, af den type kom de fra Ghana.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #27   14. dec 2013 Lad os sige, at du ikke havde fanget at det var fusk. Så burde der være en alarmklokke der ringer:

når han spørger efter telefonnummer når det står i annoncen,

når han skriver på engelsk til en på en dansk side der ikke umiddelbart har en engelsk menu,

og at han tjener sine penge som mellemmand, men har ikke tid til at se varen,

og sidst, tjener sine penge på at tro på at folk sender det beløb videre de modtager, som er hans kommision.

Det var bare de ting der stod i det han skrev.

• #28   14. dec 2013 Ja rigtigt Simonsen, kunne godt selv se det, men de bruger alle kneb idag

Kommentér på:
engelsk køber eller fusker

Annonce