3.826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Bedste Crosser Bedste Crosser

Hvilken en af disse 3 crosser mener i er det bedste køb?

Begrund meget gerne hvorfor?

Den skal bruges til sjov og må gerne kunne tunes.

http://www.dba.dk/crosser-kawasaki-hoej-model/id-1003895250/

http://www.dba.dk/crosser-ktm-85sx-85-ccm/id-1003924364/

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste Crosser
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #1   27. dec 2013 Der er ikke nogen crossere i dag der kan tunes noget særligt, er det til et barn, eller dig selv ?

• #2   27. dec 2013 Mig selv for sjov, til brug på en gård.
    Hat haft en 250cc men vil have en lille en. Er kun 168 høj og 65 kg

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #3   27. dec 2013 En 85er er temmelig umulig at køre på som voksen, alt for lidt træk, alt for blød affjedring, og alt for lille, selv om du ikke er så stor, køb en 125er det er meget sjovere, og så behøver du ikke at tune.

• #4   27. dec 2013 Men det er ikke det jeg søger...

• #6   27. dec 2013 Tror de alle 3 er fine... Er ikke cross ekspert, men kunne forstille mig at det stort set er det samme som med mc'er. De er alle tre fra gode mærker og ca. lige gamle, så valget skal vel falde på den som er i den bedste stand.

• #7   27. dec 2013 85er er for børn !! Og det er de uanset hvad du søger.. Hvorfor dog ikke købe en med de cc der skal til ? Har du for lidt kræfter, yder din maskine max så meget at den springer i luften konstant....

• #8   28. dec 2013 En kammerat har en ældre Kawa 85'er høj stående og den er nu ganske fin at more sig med ud over marken eller lidt på stierne i skoven. Er 185 høj og knap 0,1 ton. Og nej, det er ikke bare fordi jeg skal være på tværs, men jeg føler ikke at jeg har brug for mere når det bare er for sjov. Havde selv for 10-11 år siden en Honda 125'er da jeg kørte lidt på bane, men startede også dengang på en lånt 85'er. Også Kawa

• #9   28. dec 2013 Spørger stadig ikke om hvad der er til Børn og voksne, men hvilken en der er bedst?

Så vil sætte pris på at man kunne holde sig til sagen emne smiley

• #10   28. dec 2013 Jeg ville købe den ktm, hvis jeg skulle købe en crosser til min dreng smiley

• #11   28. dec 2013 KTMen er den mest seriøse af de 3

Yamahaerne er nærmest uændrede pånær design siden 90erne , kawasakien yder for lidt i standardtrim ...

KTMen har bedre motor og bedre affjedring hvis det ellers er vedligeholdt , 90% af motocross er chauffør og affjedring

Ud og prøv

• #12   28. dec 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RCxMGVeFaV8
    Virker da ikke så kedelig?

• #13   28. dec 2013 Hvis du finder på at skal ha en stor model så har jeg en Honda crf 450 fra 2010 ca 90 timer til at stå........ Ekstrem velholdt

• #14   28. dec 2013 Det er så vidt jeg har hørt ( har en del venner der kører cross) Ktm'erne der er mest hidsige, men også dem der kræver mest arbejde og vedligeholdese. Yamahaen er som der også blev nævnt ekstremt gennemprøvet og hjernedød holdbar. Derfor ville jeg til dit forbrug vælge yamahaen hvor der vil være mest sjov for mindst arbejde smiley

• #15   28. dec 2013 #12

Hvis man er en 13 årig knægt, som kommer fra en 65'er så føles en 85er hidsig. Men er man 20 så virker den stendød.....alt under 125 er frygtelig kedeligt når man passerer voksen alderen smiley

• #16   28. dec 2013 Den skal bruges til sjov skriver du - hvis ikke det er bane/terrænkørsel får du splittet dem ad på en md.
    Hvad skal du bruge den til? Markræs?
    Og hvorfor i alverden vil du bruge penge på tuning, frem for nogle flere kubik?
    Hvis jeg skulle have noget sjov! Købte jeg en 250 2t - der er til at skrue på og købe for penge, men heller ikke skal køres i max omdrejninger konstant, for at have det sjovt.

Kommentér på:
Bedste Crosser

Annonce