7.690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Erfaring med Shineray XY 250 ? :-) Erfaring med Shineray XY 250 ? :-)

GODAFTEN!!

Mit spørgsmål går ud på at jeg vil høre om nogen af jer har Erfaring omkring en Shineray XY 250? Evt vis nogen har sådan en om hvad i syntes om den?

Jeg er igang med at sælge min nuværende MC grundet bilkøb men kan ikke undvære en MC derfor må jeg anskaffe mig en som er noget billigere og mindre, er jeg på udkig efter en ligende prismæssigt den jeg linker til og så er jeg faldet over denne, syntes ikke jeg kan finde noget om det på danske forum?

Mit forbrug er små ture ( hygge) og i godt vejr, fra job og hjem.

Vh Teis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Shineray XY 250 ? :-)
  • #1   22. jan 2014 Der mangler et link.
    Men en CBR125 er med garanti bedre.

• #2   22. jan 2014 Tak Jesper! Glemte jeg lige i " farten "

http://www.rcholm.dk/shop/motorcykel-fuldkaabe-shineray-801p.html

Har også haft tænkt på sådan en, men prisen ligger væsenligt højere.

• #3   22. jan 2014 En ting er anskaffelsesprisen, noget andet er hvad du får for den når du sælger den...

Hvorfor beholder du ikke din GS500 og venter med at finde en bil, hvis du ikke kan undvære en MC?

Jeg ville hellere undvære mc/bil end investere så mange penge i en kineser...

• #4   22. jan 2014 Jeg har den i tankerne at når min kæreste hun får sit mc kørekort så får hun den der går nogen år smiley

Har allerede skaffet mig bilen, og er igang med at at sælge min GS'er.

Bil er det vigtigste grundet transport året rundt til og fra job og lignede.

Kan blive "nød" til at undvære en men er opsat på at finde en ikke så dyr en smiley

• #5   22. jan 2014 MEN, som jeg ser det kan du ca få 15-20.000 (det jeg ser de står til på dba) for din GS'er muligvis billigere ved hurtig handel så du spare jo ikke en skid ved at vælge en billig kina maskine... Lige nu ved du hvad du har.

Nu har jeg lige lurret lidt video af den RCholm sælger, og den lyder sku ikke særlig spændende, knallert scooter agtig, og det ligner en gammel cykel ved instrumenter osv. Gammel teknik, så jeg ville sku hellere købe noget gammelt anderkendt mærke frem for noget billigt bling plastik...

• #6   22. jan 2014 Uden at vide det, så vil jeg gætte på at det er er mareridt at få reservedele til sådan et æsel + at kvaliteten langt fra kan måle sig med noget lignende...
    Hvad med at finde noget brugt i stedet - man kan godt få en fin ged til 12.000kr, som også er lidt større...

• #7   22. jan 2014 Du kommer sku også til at kede dig ihjel.... Det er altså nederen at køre rundt på en "racer" cykel med 15 hk...

• #8   22. jan 2014 Ser lige der er en GS500E tilsalg her på siden for 11500 så det kan jo ikke hænge sammen at sælge den for at købe en kinaskine.

• #9   22. jan 2014 Der er mange mc til 9-12.000 til salg

• #10   22. jan 2014 XY er jo ukendte faktorer.

• #11   22. jan 2014 Umiddelbart tror jeg ikke du skal satse på at spare noget ved at skifte din GS ud med en nyere kineser. Vægtafgift er jo det samme, forsikringen er der sandsynligvis ikke mange hundrede at spare om året, du skal vel overholde dyre service hos forhandler for at være sikker på at garantien holder på den nye, og sidst men ikke mindst så er prisen på brugte GS'ere helt i bund for tiden.

• #12   23. jan 2014 du får omkring 16.000 får den gs500, markedet på dem er ret proppet pt. behold den, de pr tusser du kan spare ved at købe en kina maskine er hurtigt tjent ind i reperation og gensalgsværdi.

• #13   23. jan 2014 Jeg har set sådan en i virkeligheden og den er altså mild sagt noget spinkel i opbygningen og virker meget,,, ja Kina agtig. Og så er den også temmelig sløv og lyden bliver let forvekslet med en plæneklipper. Jeg ville helt klart hellere finde en god brugt maskine af et ordentlig mærke fremfor den der.
    Mvh jakob

• #14   5. feb 2014 Nu har jeg selv købt den nye 2014 model af offroaderen: http://shineray.dk/shop/motorcykel-3c1.html
    Der må jeg sige at jeg er rigtig positiv overrasket. Den kører godt, og jeg har ikke oplevet en plæneklipper der kan tage 7500 omdr. og er sikker på at maskinen også tager flere, samt at omdrejningstælleren også fortæller dette.
    Jeg har snakket med RC Holm, og de siger også at de har fuld reserve dele til modellen, og at jeg vil kunne få det med sikkerhed de næste mange år. Så ønsker man en rigtig god pendler maskine, men som også kan ligge ned i svingene, så syns jeg det er et fantastisk køb.
    Siden at Ducati også sælger dem, må der jo være noget over det smiley

Hvis man ønsker flere heste, så kunne man jo også overveje deres motard http://shineray.dk/shop/supermotard-173p.html den har alligevel 30 HK

Kommentér på:
Erfaring med Shineray XY 250 ? :-)

Annonce