{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beklædning
  • #1   2. feb 2014 Held er OK og betalbar

Rukka er hypergodt, men koster derefter.

Læder er mest sexy, men tager lang tid om at tørre, hvis det skule blive vådt - og det skal det nok blive, og så er der altså ikke meget varme i!!!!

Textil er langt bedre all-round, idet man faktisk kan have almindeligt tøj under. Dertil kommer to facts - det kan tørres på få timer ved et varmeapparat og så er der MEGET mere varme i det.

I den idelle verden havde man begge slags, men som begynder vil jeg KLART anbefale en god textildragt!

• #2   2. feb 2014 Har haft Held, som jeg var meget glad for, der røg dog en lynlås efter ca.4 år. Pt har jeg en Rukka jakke (kører stadigvæk med mine Held bukser) og er ikke specielt imponeret, mener at min Held var mindst lige så god, hvis ikke bedre til at holde vand ude, men begge jakker sidder lige godt.

Det er textiltøj jeg snakker om, køber du det i en ordentlig kvalitet så er det vind og vandtæt, samt åndbart og dejligt varmt på kolde dag. Det eneste minus er at det sidder lidt løsere på kroppen end læder gør, hvilket måske kan bevirke at diverse sikkerhedsskaller kan forrykke sig ved en ulykke og ikke yde 100 % beskyttelse

• #3   2. feb 2014 hvis man kan have alm tøj på , inden under mc tøjet, er det for stort .......
    de dage man kører rundt ,uden alm tøj under, sidder beskyttelses skallerne ikke som de skal ......

• #4   2. feb 2014 Mange tak for alle jeres svar. Det hjælper mig en hel del.

• #5   2. feb 2014 Der er jo så også den smarte, men vistnok temmeligt dyre løsning: læder med goretex-membran. Har ikke selv prøvet sådan et sæt, men tænker da, at det må være det bedste fra begge verdener. Og selvom det er dyrt, vil jeg tro, det er billigere end et sæt tekstiltøj + en læderdragt. På den anden side kunne jeg forestille mig, at det er ret varmt om sommeren. Ja, så fik jeg vist lige gjort mig klog på noget, jeg ikke for alvor ved noget om smiley

• #6   2. feb 2014 Haha Jonas, tror faktisk forhandleren snakkede lidt om det, og Ja det er nok billigere end et sæt af hver

• #7   2. feb 2014 Så kan det da være, du skal overveje den mulighed...

I øvrigt øger du chancen for at få brugbare råd herinde, hvis du er mere specifik omkring anvendelse og budget. Der er jo kæmpe forskel på, om du har tænkt dig at bruge 3.000 eller 30.000 og på, om du kører track-days i solskin eller pendler til arbejde 8-9 mdr. om året!

• #8   2. feb 2014 Tak for det , vil jeg huske, men skal bruges til at køre på arbejde og nogle ture når vejret er med.

• #9   2. feb 2014 Hvis du skal pendle til arbejde, er det nok en god ide med noget vandtæt, hvad enten du vælger læder el. tekstil.
    Mærker vil jeg ikke gøre mig klog på, men jeg vil råde dig til at købe det i en fysisk butik hvor du kan prøve tøjet fremfor på nettet. Det siger jeg ikke for at indlede en lang diskussion om, hvorvidt msn bør støtte danske forhandlere eller bekymre sig om betalingsbalancen - jeg siger det fordi pasform er så afsindig vigtigt på MC-tøj, både for sikkerhed om komfort. Pasformen kan du ikke læse dig til, og er den ikke i orden, er type og fabrikant helt ligegyldige!

• #10   3. feb 2014 køre Rukka og mener ikke at have prøvet noget bedre tøj og service !! Og ja det er pisse dyrt så købte det på tilbud i Tyskland til ca Halv pris af hvad det koster ved Bruhn Larsen i Odense. mistede en knap i bukserne og de var en lille smule falmet efter 4 et halvt år. indleveret i butik Odense og efter 14 dage fik jeg et par nye på garanti.

• #11   3. feb 2014 Det er også ved Bruun Larsen jeg har kigget, og fik at vide det var samme pris som jeg skulle give for læder

• #12   3. feb 2014 ja helt i tråd med betalings balance og ling. prøvede jeg tøjet ved Bruhn og gik hjem og bestilte det ved Axels Bikershop i syd Tyskland han kunne så ikke levere den strøelse som konen skulle have men den blev bestilt hjem fra Finland og leveret uden beregning til samme tilbudspris som han solgte sit restlager ud til. (undskyld mig men det var ikke sket i en Dansk butik.)

• #13   3. feb 2014 her er endnu en grund til Rukka
    http://www.youtube.com/watch?v=KAjoCHP7ywQ&feature=youtu.be

• #14   3. feb 2014 Dvs du udnytter fuldt ud servicen hos en dansk forhandler og køber andet-steds?

Jeg har intet imod at folk handler syd for grænsen, men i mit hoved hænger det ikke sammen med at bruge den danske forhandler som prøverum uden også at ligge nogle af sine penge der!

Det kan da godt være at jeg er blevet en snerpet nar, men man må i mine ø'kne vælge, vil man have servicen fra den dansk ebutik, så køber man der. Vil man spare en masse penge så køber man i en net-biks syd for grænsen - og lader være med at spilde den danske forhandler tid!

Jeg gør selv begge dele, og har også oplevet så ringe service i DK butikker at jeg ikke gad at købe det der, men hvis servicen er i orden så ligger jeg som regel pengene samme sted.

/ask

• #15   3. feb 2014 ja jeg "udnytter"alt hvad jeg kan når jeg går ind i en dansk butik og skal have 2 sæt tøj til samlet værdi 24694 kr og kan få rabat så prisen kommer HELT ned på 23460kr
    og jeg så går hjem og søger 10 min på de Tyske Mc butikker og får det nøjagtige samme tøj for 14720 kr. ink. levering har jeg svært ved at smile sødt til den danske ekspedient og give 10k mere for varen. udnyttet eller ej...

• #16   3. feb 2014 Det er jeg med på, havde også selv handlet et andet sted - havde så nok bare gået fra den danske butik uden at spilde for meget af deres tid.

• #17   3. feb 2014 ved ikke om jeg spilde deres tid der var jo ikke andre i butikken og så kunne ekspedient jo lige så godt lave noget andet ind at skrive sms eller være på facebook for den løn han fik smiley smiley

• #18   3. feb 2014 Fair nok - det var heller ikke for at pudse glorien...

• #19   3. feb 2014 jacob Ask

Jeg er faktisk ikke uenig med dig. Konstaterer man så som Jacob R en urimelig stor forskel, kan man jo gå til sin danske forhandler og sige: "jeg vil egentligerne handle med dig, men jeg vil sgu ikke vær til grin....." Så har der for mig i hvert fald altid opstået en ny situation.....

• #20   3. feb 2014 Enig. Og langt de fleste gange kan der så faktisk opstå en situation hvor den danske forhandler kan være med noget af vejen - her er der dog nok tale om lidt for stor forskel til at de vil være villige.

Jeg har selv købt til lidt overpris (ikke 100% som her eller flere tusind), fordi jeg har en god forhandler i "baghaven" som jeg gerne vil have mulighed for at beholde.

Kommentér på:
beklædning

Annonce