{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.532 visninger | Oprettet:

Harley Davidson afgift. {{forumTopicSubject}}

Hej. Nogen der kan hjælpe mig? Har kig på en harley Davidson Fl 1200. Fra 1970. Der er dobbel skivebremse på foran. Og en skive i bag. Ejer siger afgiften er betalt, men han har ingen papir på det. Er der nogen steder jeg kan se om afgiften er betalt? Eller kan jeg bare ringe til Skat, og giv den reg nr på cyklen og så kan de fortælle om det er betalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harley Davidson afgift.
  • #2   23. mar 2014 Nej Henrik.. Det er faktisk tidligere ejer og sælger der hænger på den.. Køb den, kør til syn med det samme, og få de ting skrevet i papir.. Inde i synshallen kan du omregistrer den, og hvis der kommer ekstra afgift, så kommer den tidligere ejer :). Man må ikke sælge køretøjer der ikke rigtig afgiftet. Så er du ihvertfal sikker smiley

• #3   23. mar 2014 Du ber sælger om at søge agt indsigt i hans cykel når han får de papire så kan handlen fortsætte
    Vil han ikke det så stikker der jo noget under

Når du så ser de papire så skal der gerne være nogen billeder som cyklen ser ud nu 4stk med stempel og underskrift
    Og der skal være et stykke papir med alle tüv nummerne på de forskellige stumper der bygget på cyklen er der ikke det så løb hurtig og langt væk det kostede mig 100.000 for 3 år siden at få lavet en cykel lovlig men så er alle papire osse iorden nu

• #4   23. mar 2014 Må heller få sælger til at kontakte skat i morgen så. Hvis der er betalt afgift af bremse skiver, kan han vil få sendt nogen nye papir på det er betalt. Der sidder også en 1200 S&S motor på cyklen. Men det skal der vel ikke betales afgift af? Når orginal motor også var en 1200ccm.

• #5   23. mar 2014 Han skal ha agt indsigt hvis ikke han har nogen papire nu der skal stå alt i disse papire om hvad der er på cyklen osse motorerne ja vil han ikke det har han ikke rent mel i posen

• #6   23. mar 2014 Har dette noget med afgiften på bremserne at gøre. Det står på reg atesten.

profilbillede
  • #9   23. mar 2014 Som skrevet, så skal han syne den først, og få de ting skrevet i papirende.. Derefter omregistrer den.. Da den jo står i nuværende ejers navn ved syn, så er det jo ham der kommer til at betale afgiften.. Derefter omregistrere de den :).. Blev det mere forståeligt nu? :). Den skal vel uanset synes??? Så gør det da i sælgers navn med de fejl og mangler der evt måtte være, og omregistre den når fejl og evt afgift er betalt.. Simpelt ik? smiley

• #11   23. mar 2014 Jesper, det billede du viser, er at der er betalt afgift af ? Hele cyklen? Hvis det er sådan det forholder sig, burde der stå i tolddokumentet at der er skiver på. Som de andre siger,- få papirerne fra Skat.

• #12   23. mar 2014 Afgiften er 1800,- pr skivebremse..............

• #13   24. mar 2014 Henrik: du vil ikke forstå det jeg siger, men du fik da skrevet det selv til sidst smiley

Kommentér på:
Harley Davidson afgift.

Annonce