{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FAQ
  • #1   24. mar 2014 Folk kunne også bare lære at bruge søgefunktionen!


    profilbillede
  • #2   24. mar 2014 Det kan du ikke forvente af nye

  • #3   24. mar 2014 Selvfølgelig kan man forvente at nye medlemmer benytter en søgefunktion. Jeg synes du har for lave forventninger til dine medmennesker, det er trods alt ikke et urimeligt krav.
    Det er naturligvis ok at spørge, hvis det er fordi man ikke engang ved hvad det er man skal søge efter.


  • #4   24. mar 2014 Også derfor det kunne være en stor hjælp at der var et rullende banner, det kunne jo inspirere os alle

  • #5   24. mar 2014 Enig, men f.eks er det ikke altid lige at der er 100 procent svar på lige netop ens spørgsmål, og mange gør da også opmærksom på at de har søgt, desuden synes jeg da at det er fede ved mc galleriet, at så mange gerne vil dele deres viden, har da selv hentet en stor del af min lærdom herfra og tak for det. smiley

  • #6   24. mar 2014 Hvis ikke folk ser søgefunktionen eller kan bruge den, hvad skulle et rullende FAQ banner så hjælpe?


  • #7   24. mar 2014 Man kunne også bare lukke øjnene, - og røven, hvis man ikke er interesseret i et givent opslag, eller har lyst til at give sit besyv med.

    Mig bekendt udvikler mange af de "samme" spørgsmål ofte en ny snak og udveksling af nye erfaringer.

    I bruger for meget tid herinde, og føler jer lidt for godt "hjemme i stuen" hvis I mener, at der ikke skal være plads til, at alle kan spørge om hvad de vil, når de vil.




Kommentér på:
FAQ

Annonce