Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda crf450 på gaden
  • #1   14. apr 2014 Jeg snakkede en gang med en Honda forhandler om det, han nævnte at det godt kan lade sig gøre, men at sådan en fætter kostede 150k ca. Men den skal være typegodkendt, derfor kan du ikke bare finde en crosser og få plader på.

• #2   14. apr 2014 Som Mads skriver kan en crosser ikke komme på gaden at køre, det er den heller ikke bygget til.

Prøv at se om du kan få fingre i en crf-x model i stedet, som denne:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/38531-honda_crf_450x_hm

• #3   14. apr 2014 Tror det ville være nemmere at importere en på plader og så betale afgift

• thomas N
    thomas N Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   14. apr 2014 Jeg ved den kan komme på gaden, der er f.eks. en herinde fra 2003, som har plader på. Så selvgølgelig kan det lade sig gøre ved bare ikke hvordan.

Har 2 crf450'ere til at stå så dele har jeg nok af. Mangler så nok bare en cykel, som må køre med plader i danmark, men hvordan får jeg det. Er lige glad med stand, og hvis så bare det var et stel, så var det også ok.

Jeg kan alt det praktiske, men fatter ikke papirarbejdet. Hvad er lige en typegodkendelse og hvorfor kan jeg ikke få det, hvis der kører en tilsvarende crosser rundt, som har det.

• #5   14. apr 2014 Thomas hør nu efter hvad folk siger. Den eneste der kan komme på gaden er en HM Honda x-model. De andre er ikke typegodkendte

• #6   14. apr 2014 Hvis den hentes i udlandet med plader på, så kan den komme over på danske plader mod betaling af afgift ...

• #7   14. apr 2014 Dyggi:

Ja, men pånær nogle enkelte i UK, der er kommet lidt tvivlsom på plader derovre, så findes crosseren ikke rigtigt med plader på smiley

• thomas N
    thomas N Tilmeldt:
    apr 2014

#8   14. apr 2014 Jeg kan udmærket se, at folk skriver, at en crosser ikke kan komme på plader trods den kendgerning, at jeg kan se flere herinde som har en på plader. smiley forklaringen er så åbenbart at de har hentet den med plader.

• thomas N
    thomas N Tilmeldt:
    apr 2014

#9   14. apr 2014 Så bare den har været indregistreret i tyskland, så er det muligt at indregistrere den i danmark eller hvad?

Hvad skal jeg have fra den tyske sælger i såfald.

• #10   14. apr 2014 Kender 2 bare i et område jeg bor i i Kent, så de kan da findes,,,,

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=honda+crf+450+road+legal&_nkwusc=honda+crf+450+road+leagl&_rdc=1

• thomas N
    thomas N Tilmeldt:
    apr 2014

#11   14. apr 2014 Tror jeg tager en færge derover med en kammerat og en lille kassebil. Der er et stort udvalg sf crossere, som har været indregistreret. smiley
    Af en eller anden grund havde jeg kun tænkt tyskland, men det må være nemmere at få gjort i england, eller så er det bare mere populært derovre.

• #12   14. apr 2014 Tag nu lige og vend den med din lokale sysnsmand..
    Nu har jeg selv haft fornøjelsen af at FORSØGE at indregistrere en HM CRF450, af de første modeller..

Der var ingen EU typegodkendelse på den, og heller ikke et COC at forholde sig til, og trods det faktum, at den havde været registreret i Italien (ved HM-Honda)

Og selvom vi havde importørstatus fra HM-Honda på daværende tidspunkt, så var der intet at gøre.. HM kunne ikke producere et COC dokument, med lovlig EU-godkendelse

Så gik den ikke herhjemme, for der skal stadig være en typegodkendelse på den, om det så er en enkeltstående godkendelse, så skal den være der.

Og er den ikke det, så får du den IKKE på plader..
    Så hvis du ikke vil risikere at spilde en masse penge, så gør lige dit forarbejde ordentligt, og kontakt synshallen, og færdselsstyrelse..

De to instanser er nemlig pænt ,ligeglade med hvad "eksperterne" på MCG mener om sagen smiley

• #13   14. apr 2014 honda i Sverige som har været på plader !?!? ... noget må man vel kunne gøre .. Munkedal som var impotør gjorde det med sine Husa ... Kender godt Honda impotøren., de gider ik´en skid, og slet ik´en HM ... .. nederen

Kommentér på:
honda crf450 på gaden

Annonce