937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Lille mc touring klub ? Lille mc touring klub ?

Er der nogle der kunne være interesseret i en touring klub for de små mc ? Måske max 200 ccm , ikke det mange turer men måske 2 om året hvor man tog på 3/4 dages turer bare for turens skyld , og så forskellige ting og byer med nogle gode lange kaffe på torvet pauser , jeg tager selv en tur til Norge sidst i maj på 4 dage som jeg plejer , og har gjort de sidste pr år , om cm grænsen skal være laver ved jeg ikke men der den skal ligge låg på omkostninger og prestige og fart ? Jeg bor i Vestjylland ( Holstebro )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille mc touring klub ?
  • #1   20. apr 2014 En 600ccm kan da sagtens tage på tur med de mindre. Såfremt at føreren ikke er alt for fartgal mm.

• #3   21. apr 2014 Danger Dan har ret , men det er også for at de unge med de små kort kan føle de kan være med og det holder også det daglige km tal lidt nede og omkostninger lave da de små i dag egentlig gør det godt og med alt den fart kontrol kommer man jo under konstant overvågning , jeg har selv kørt 1100 og 600 com men er kørt lidt træt i cm kapløbet og udstyrs indkøb og mærker , nok lidt mere snak og hygge og oplevelser og så når vi nok frem og ellers tager vi bare den næste færge , lidt slow /fast fun skriv til mig hvis i er med på ideen mvh johnny

Kommentér på:
Lille mc touring klub ?

Annonce