{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af cykel
  • #1   25. apr 2014 Har du været ude og prøvekøre. For det er da to motorcykler med ret forskellig motorkarakteristik!

    Personligt er jeg vild med V2 smiley


  • #2   25. apr 2014 Prøv en Ducati.
    Undskylder at jeg er med til at ødelægge dig med det samme smiley smiley


  • #3   25. apr 2014 Kig også på en Yamaha MT-07, hvis du kan klare dig uden kåbe. Prøvede en idag, køber den imorgen. smiley

    Er du gal den var sjov at køre. Har også prøvet både ER6-N og F, men MT-07 er meget mere underholdende, og virker væsentlig hurtigere.

    Prøvede også MT-09, men for en urutineret "biker" som mig, der var den for hidsig. -selv i B-mode. (Mest neddroslede indstilling)
    Jeg morede mig ihvertfald mest på MT-07. smiley

    Desuden er den noget billigere en Kawa'en.


  • #4   25. apr 2014 I bund og grund er det ligegodt hvilken en du vælger...

    Du skal ud og ha noget erfaring og finde ud af hvad du er til...

    Det er også de færreste der bliver gift med deres første knald..:-)

    Personligt er jeg til suzuki'en


  • #5   25. apr 2014 Jeg har lige fået mig en SV650'er selv. Og den glæder jeg mig til! (Mangler kortet)

    Vi har en Kawa på køreskolen, og går jeg ud fra ligner meget en SV650'er i opstart/acceleration - dog håber jeg på, at min sv650'er er lidt nemmere.

    Går man fra Kawa'en over til de XJ6 kørelæreren har, så er de 4 cylindrede godt nok nemme at have med at gøre smiley Så'en pigecykel smiley


  • #6   26. apr 2014 Jeg har ca 50-60k at gøre med så det er en brugt model jeg er ude efter, og gerne efter 08 så den er med ABS. Jeg tog kortet på en er-6f'er og jeg synes sku den kørte godt, men har også prøvet en hyosung 600ccm og den synes jeg også kørte ok, dog synes jeg ikke om designet. Skal helt klart være en cykel med kåbe

Kommentér på:
Valg af cykel

Annonce