Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  registrerings attest.
  • #1   19. maj 2014 Så vidt jeg husker kan du ringe til skattefar/motorkontor/synshal og sige den er blevet væk, og så laver de en ny til dig. Det koster vist et par basse-øre, men skulle kunne lade sig gøre..

• #2   19. maj 2014 Hej Joel,

Ved du hvor cykeln første gang været registreret hen? Jeg vil nok starte med at gå til skat, og tage cykelns stellnummer med mig at fremvise, og derfra spørge hvordan du skal begå dig for at få den registret igen hvis planen er at restaurere den og få den på gaden i de gode sommer dage. Held og lykke med dit projekt smiley

• #3   19. maj 2014 Du skal have fat i SKAT
    Jeg ville dog starte på https://motorregister.skat.dk/dmr-front/appmanager/skat/dmr.
    Hvis køretøjet er registreret i dk eller har været det, kan du finde det der. Under "Køretøjsdetaljer->Vis køretøj" kan du se de offentlige tilgængelige information SKAT har på køretøjet. Hvis du logger ind med nemId kan du også se ejer/bruger-forhold, hvis køretøjet er registreret til dig.

• #4   19. maj 2014 Kør den til syn. Efterfølgende tager du din købs kontrakt samt din syns rapport. så klarer skat resten for dig. meget nemt

Kommentér på:
registrerings attest.

Annonce