1.322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Motorcykel for højlydt? Motorcykel for højlydt?

Hej MC galleri.

Så kom dagen hvor jeg fik mit kort!
Bestod selvfølgelig første gang selvom jeg var nervøs som man nu er til en køreprøve.
smiley

Men efter jeg har været ude på min første længere tur på min egen mc så har jeg lagt mærke til at den virkelig giver meget opmærksomhed når jeg giver gas.

Min udstødning er en efter monteret slip on udstødning.
- Den lyder virkelig godt! Men er også meget højlydt. Og holder jeg stille og sætter i gang drejer stortset alle hovedet.
- Det gør nu ikke noget at få lidt opmærksomhed, men min bekymring ligger ved politiet...

Mit spørgsmål lyder.

Kan politiet sige noget til det når den brøler som den gør?

Den er 100% tæt så det er som det skal være.
Den er nysynet med samme udstødning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel for højlydt?
  • #1   21. maj 2014 folk gør det samme når jeg kommer, nogle gamle og små børn holder sig for ørene men da jeg blev stoppet af politiet i lørdags sagde de intet til at den lyder som en rigtig mc skal smiley

• #2   21. maj 2014 Nej der må nu godt være lidt lyd på den. Personligt ringer det i mine ører når jeg kommer tilbage fra en tur uden DB-killer, så når det når til det punkt, synes jeg som fører af motorcyklen at det bliver for højt. Men så længe det ikke er alt for voldsomt, tror jeg den går. Evt. Hvis du har en DB-killer, kan du jo tage den med på turen, når så Bent Betjent synes den siger for meget, kan du jo vise ham den smarte DB-killer du kan smække i. smiley smiley

• #3   21. maj 2014 Loud pipes saves lifes

• #4   21. maj 2014 Politiet kan komme i tanke om at sende dig til syn, de kan også give bøder

• #5   21. maj 2014 ad #3 det er en SKRØNE!!!!!

De larmende MCsender lyden bagud. Bilen der kører di ned har nok lukkede ruder, tændt radio og KOMMER FORFRA!!!!!

Trådstarter - der eksisterer et lovkrav, og der eksisterer en standard metode.

Bent Betjent afgør alene om du skal i en synshal med dyret!!!!!

• #6   21. maj 2014 I tomgang og stille kørsel er den ikke så brølende, så jeg kunne jo lade være med at vride øret hvis der er politi i nærheden smiley

Men jeg arbejder om natten og tager ofte på døgntanken når jeg har fået fri og daser den derhjemme. Og 70% af mine naboer er ældre, så det er det eneste minus ved at have en mc med ordentlig lyd.

Frederik P.
    Sådan en db killer er det bare et stykke metal man sætter i udstødningen og er det nemt at pille af igen? smiley
    Det ville gøre det noget nemmere at liste afsted om natten fra boligblokken smiley

• #7   21. maj 2014 Bastian M
    Ja, db-killer (også kaldet: "fløjte", "baffle", "silencer" m.fl.) kan nemt og hurtigt tages ud. smiley

De ser oftest ud ca. Som denne, men det varierer fra potte til potte.
    www.spengineeringltd.co.uk/images/ebay/Baffles/dbkillerbb01.jpg

Min skrues ud ved at fjerne én bolt, mens andre kræver at man fjerner et stykke plastik før man kan fjerne selve db-killeren.

Her kan du se hvordan man fjerner den på en potte megen til min (spol til ca. 25 sekunder inde i videoen): www.youtube.com/watch?v=ZynVqc2O7tQ

Og her kan du se en IXIL potte hvor han først skal fjerne plasstykket bag DB-killeren: www.youtube.com/watch?v=blDq2JurEx4

• #8   21. maj 2014 #5 10.000 rpm i 3 gear med Devil, så er bilerne trukket ud på cykelstien smiley

• #9   21. maj 2014 Den må da godt sige noget ??

• #10   22. maj 2014 Jeg prøver og se om jeg får nogle naboklager over at starte dyret op midt om natten. Ellers må jeg have fat i en db killer til mine natteture smiley
    Eller også må jeg trække den ud til vejen.....

Tak for jeres svar.
    Vi ses på landevejene! smiley
    - i kan kende mig på den brølende 600f'er.

Kommentér på:
Motorcykel for højlydt?

Annonce