{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af cruiser
  • #1   5. jun 2014 prøv evt. også at tage en california i betragtning. Du får Cruiserens design kombineret med Touringens komfort, og køreegenskaberne fåes ikke bedre smiley

  • #2   5. jun 2014 Kigger også på cruiser.
    Havde overvejet noget ældre men det er da gode emner du har der.
    Jeg kigger lige med


  • #3   5. jun 2014 Ellers har jeg en Guzzi V 65 Florida, med kun 7200km på klokken! Nu skriver du jo IKKE noget bom prisniveau, den her er til omkring 30K med DK att. og nye Egerfælge med dæk!

  • #4   5. jun 2014 Har selv en dragstar, jeg jeg havde valgt den - de kører pisse godt. Den er også lidt mere moment i den frem for 900'eren smiley

  • #5   5. jun 2014 Hvad med denne her. Er godt nok uden afgift.
    (link fjernet)


  • #6   5. jun 2014 Jeg er selv glad for Suzukis VS modeller, men lige 1400 ville jeg nok tænke mig om to gange ved. Den er ikke bare tegnet i USA, men også bygget der. Det betyder at det lækre alu, der er på de mindre japansk byggede, bla. hjul er forchromede.

    Er man ikke en smule bange for sorte fingre ville jeg nok vælge en VS 400-750 fra før 1988, der er kobber under chromen, og de holder sig langt pænere. Så skal man tage en kyndig med ud til alle de her gamle cruisere. Mange af dem har rørstel, og kan man ikke selv, så er de meget dyre at pille motoren ud af. Der skal altså helst ikke være for mange af den forkerte slags mislyde.

    Nu er de cykler sjældent svinekørt, så de har det oftest rimelig godt i motoren.


  • #8   5. jun 2014 Den kræver ihvert fald meget mere pasning end de mindre

  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   5. jun 2014 Hvad med de nyere Intrudere m800 eller vl1500. Er de bedre kvalitet?

  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #12   5. jun 2014 c800 er det sammen som vl800?


  • #13   5. jun 2014 C og M er reelt ens, Den ene har chrome, hvor den anden har matsort lakering. VL er vist en Volusia udgave med lidt mere lir og udstyr.

    Både C, M og VL er fat boy style, hvor de ældre VS ere er slanke Easy-Ridere. Alle historierne om at VS ikke kan bremse og styre har jeg aldrig kunnet genkende - bevares styringen er lidt anderledes, men en dag eller to giver en masse tilvænning:-)


  • #14   5. jun 2014 Marauderen nævner jeg slet ikke. Den kører fint, men for mig er det en discount Intruder.

    Dette er en meget subjektiv opfattelse - helt ærligt!


  • #15   5. jun 2014 VL1500 er en stor sag. Den er nogen ting bedre i konstruktion end VS1400.

  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   5. jun 2014 Foreløbig tak for svarerne(især til Knud)! Flere imput er velkomne.
    Jeg synes det er meget belærligt at spørge til råds herinde smiley


  • #17   5. jun 2014 Tavi:


    Der er lige en enkelt ting du skal være meget opmærksom på. Du skal IKKE falde for noget som helst du ikke har siddet på og kørt på - helt ligegyldigt, hvad folk(inkl. jeg selv) skriver. Du er jo rimelig høj, og det allervigtigste er at du sidder rimelig godt!


  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #18   5. jun 2014 Du har ret Knud! Hvis jeg ikke havde de lang ben så vil jeg gå efter BMW R1200C, men det er begrænsninger til fremflyttersæt når vi taler om Bmw( boxermotor). Jeg har også googlet på Motto Guzzi! Der kan man også være en udfordring med fremflyttersæt.

  • #19   5. jun 2014 jep Boxere og langsliggende V-motorer medfører at man aldrig har kolde knæ/ben men hindrer brug af fremflyttere meget:-)

  • #20   5. jun 2014 Men en helt anden snak er: Du prioriterer komfort og køreegenskaber.

    Har du overhovet tænkt touring/sportstouring maskiner.

    Jeg har selv en sportstourer i dag, og den er meget bedre på langfart end cruiseren isør hvad komfort angår!


  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #21   5. jun 2014 Jeg gå efter en cruiser i classic stil. Designmæssigt kan jeg ikke forestiler andet.
    Derfor kikke jeg på xvs, vn800/900, intruder, honda vt, osv.


  • #22   5. jun 2014 OK-det var bare en tanke:-)

  • #23   6. jun 2014 Nu skriver du lidt om vs 1400.
    Der er en til salg herinde til ca 69k der umiddelbart står flot lavet i mat sort.
    Den har jeg selv lidt kig på,jeg ved bare ikke rigtigt med en cykel fra 88, men det kan være jeg er helt galt på den.
    Prøv at se den, den har klassis look...


  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #24   6. jun 2014 Jeg regne ikke med at det skal være så gammel.

  • #25   6. jun 2014 hva med en Honda? :-] jeg er 193 høj og min 1100 passede perfekt.

  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #26   6. jun 2014 Honda er godt nok flot og dyrt i forhold til årgang. Det kan godt være det er mig det vudere forkert. Jeg har ingen erfaring med det......

  • #27   6. jun 2014 okay.. der er meget forskel på priserne. men min erfaring med honda har været go. brugte den nermest dagligt i 1,5 år.. og den havde et godt bundtræk.. den blev solgt for omkring 55 i en byttehandel.. og der findes sikkert andre der heller ikke mener at de er belagt med guld..men man ser jo også 1100 Dragstere til over 100k.. det er vildt smiley go jagt smiley

  • #28   6. jun 2014 Har selv en VN900 Classic (2010) , købte den sidste sep og er vildt glad for den.
    Dragstar var også i billedet, begge sad & kørte jeg fint på, men da købte skulle ske var der ikke nogen DS til mit pris leje. Intruderen var "kun" 90%. Er selv 185, så det er lidt der hen ad.
    Men eller kun det sædvanelige, prøv hvad der er bedst for dig, DS har kardan = mega lidt vedligehold, VN tandrem, en anelse mere vedligehold smiley


  • Tavi
    Tavi Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #29   7. jun 2014 Hej alle

    Så fik jeg købt en Suzuki VZ800 Intruder fra 2006 kørt 10000km.


Kommentér på:
Køb af cruiser

Annonce