{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kan Hjælpe med at skifte min kobling???
  • #1   16. jun 2014 Den lokale Mekanikker kan rimelig sikker på det ikke er til over pris men til prisen

• #2   16. jun 2014 ville også køre til værksted, det kan hurtigt blive dyre, ved gør det selv arbejde, når den bagefter alligevel skal på værkstedet, mit gæt er de bruger ca 2 timer, og har det rigtige værktøj, og du har muligheden, for at klage hvis det ikke fungerer, 100%
    mvh hc

• #3   16. jun 2014 skifte kobling = skifte koblingsplader? det er der nu ikke nogle ben i, eller er det selve koblingeskålen?

• #4   16. jun 2014 Plader og fjeder..

• #5   16. jun 2014 Med fare for at det lyder som en kliche, så køb en Service manual , tag dig god tid og lav det selv. Jeg er ikke motor kyndig som sådan, men har selv skiftet før, og er netop igang med det på min Xrv. Det er ikke så svært igen.
    Du har højst sandsynligt ikke brug for mere end et alm. topnøglesæt.
    1-2 mekaniker timer a 400-500kr pr stk. 300-400 kr i olie, plader og fjeder løber nok op i 700-900kr . pakning osv osv.
    Det synes jeg nu er en bondegård.

• #6   16. jun 2014 enig, det er der ingen ben i, køb pladerne, lad dem hygge sig i samme olie du bruger til mc'en. dræn mc'en, åben op or dækslet. sæt pladerne i, (skive metal skive metal skive metal...skive.....) , og til sidst hæld olie på igen. wrom wrom. :x

Kommentér på:
Hvem kan Hjælpe med at skifte min kobling???

Annonce