3.852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Har i prøvet Plasti Dip? Har i prøvet Plasti Dip?

Hejsa... Jeg går og overvejer meget kraftig om man skulle prøve at købe et par liter flydende folie hjem og prøve at sprøjte Horneten.. smiley jeg ville bare lige høre om nogle herinde har nogle erfaringer med det? Er det Nemt at påføre osv.. Har lakeret et par biler plus min tidligere mc.. Synes det ser spændende ud med det plasti dip.. smiley

Vh Mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i prøvet Plasti Dip?
  • #2   24. jul 2014 Hvad er det helt præcist der tiltaler dig ved plastidip? Det er jo på ingen måder slidstærkt så vidt jeg kan forstå og resultatet bliver også derefter. Det må slet ikke sammenlignes med almindelig lak hvor du får god dybde i osv. Det er jo ingen gang voldsom billigt, man bruger vel hurtigt 1000kr på at få malet cyklen i det smiley

• #3   24. jul 2014 Lad være. Det holder ikke.

• #4   24. jul 2014 Hvis det kan holde på biler som køre i vaskehal osv.. Hvorfor skulle det så ikke kunne holde på en mc?

• #5   24. jul 2014 Mike A det kan heller ikke holder på biler i vaskehallen ......

Vi har leget en del med det under proff forhold og det er nemt at arbejde med og det bliver også let pænt men det holder ikke i længden

• #6   24. jul 2014 Se min pb

• #8   24. jul 2014 jeg prøvede det på et sæt fælge så chromen ikke skulle ruste igennem vinteren, og det blev nogenlunde pænt og holdt vinteren igennem uden at løbe!:)

• #9   24. jul 2014 Paul, kan godt ske du siger det ikke holder. Men hvor mange lag ligger du så på`?. For jeg har da set op til flere plastidippede biler med mere hvor det fint holder.

• #10   24. jul 2014 Det holder ikke på mc. Jeg sprøjtede ekstra meget på lige her ved benene - men alligevel.

profilbillede
  • #11   24. jul 2014 Har du selv sprøjtet det på Nicklas.? Synes det ser fedt ud på din.! Tænker man må finde på en løsning lige der ved benene.. Er det det eneste sted det ikke holder?

• #12   24. jul 2014 Nej. Som skrevet i pb, tilføj mig på snap og du skal se

• #13   24. jul 2014 Hejsa Du kan Prøve hydrographics dog skal du slibe dele ned til give dem en basecoat og så skal du bruge en "kasse" der er lavet af plastik der er større ind delene og hælde vand i så temperaturen er 26 *C . og så bruger du hydro graphics film som du lige ligger maler tape fra 3M blå. Derefter sprøjter du hydrographics activator på og så dypper du dem bare langsomt ned i på ca 45 Grader vinkel.
    og skuber vandet frem og tilbage ( aldså bare en ordentlig ryste tur frem og tilbage ) mens din del er under vandet for at flytte alt film ud til siderne som ligger oven på vandet smiley derefter tager du delen op og vasker den godt med en have sprøjte i hjørner osv rundt med lige under hånd temperatur vand også giver du den noget hydro lak så har du det.
    Du kan få næsten alle mønster du vil have carbon, camo , skelet hoveder, der er ikke grænser næsten. Du kan købe kits hvor alt er i en pakke for en fin pris.

Du kan se film omkring det på youtube
    der er mange der "lære" dig det step for step smiley

Mvh. Sebastian ( Håber det sætter fantasier i gang og det kan bruges ) smiley

profilbillede
Kommentér på:
Har i prøvet Plasti Dip?

Annonce