1.646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Er det billigt for glasblæsning Er det billigt for glasblæsning

Hej.
Har fået tilbud at få glasblæst mit mc stel tank og et par småting for 1,000kr. Er dette billigt? det er privat.

En anden ting, er det rigtig forstået at, få pulverlakeret sit stel er billigere end alm lak? har smidt en mail til 6 nærliggende autolakører, og ingen af den kan pulverlakere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det billigt for glasblæsning
  • #1   2. aug 2014 Jeg synes det lyder som okay billigt. Har selv fået lidt glasblæst dog ikke mc ting.

• #2   2. aug 2014 Ca det samme jeg tager for sodablæsning af stel og småting.

• #3   2. aug 2014 Pulverlakering foregår ikke ved autolakeren. Det kræver noget helt andet maskineri.
    Søg på pulverlakering i dit område, så dukker der noget op smiley

• #4   2. aug 2014 Men er det rigtigt at det er betydelig billigere end alm lak ?

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

MC-er: 1 Svar: 78
    #5   2. aug 2014 Ved ikke om det er billigere. Men det dækker bedre !

• #6   2. aug 2014 Gav 300 for sandblæsning af to stel

• #7   2. aug 2014 Pulverlakering er meget billigere! Koster nok en fjerdedel, i forhold til autolakering!

og hvorfor glasblæsning af stel? Sandblæsning er billigere (som regel) og skal stellet alligevel pulverlakeres kan det være lige meget om det er glas eller sand.

• #8   2. aug 2014 Fordi jeg kun ''kender'' en og han kan kun glasblæse.

• #9   2. aug 2014 mange pulverlakere blæser selv-evt slyngrenser-da kugler kan genbruges og giver hvis ikke så skarpe kanter som nyt sand-
    en slyngrenser bruger små stålkugler-
    der hvor jeg får pulverlakket =psindustrilak-bliver der også pulvergrundet-man kan også få pulverklarlak.
    jeg kender en sydpå =bjarne = jyllak i agerbæk og han har slyngrenser.
    pulver er billiger end vådlak da mange anlæg kør automatisk.
    vådlak ska jo også mellem slibes hvis det ska være rigti.
    jeg ville selv se noget alu sodablæst-så skriver lige til bdog.
    mkh kk

• #10   2. aug 2014 Glasblæsning bruger man utrolig sjældent til jern. Det er alt for langsomt og kan ikke bruges til alu/rustfrit så snart der har været en jern stump i maskineriet. En hvilken som helst sandblæser vil blæse dit stel for 500,- og jeg vil tro at det er samme pris for en gang pulverlak i en af de farver der køres jævnligt ( hvid/sort/sølv)

• #12   2. aug 2014 Alle de priser der bliver svinget ud, 700 - 1000 kr for komplet sandblæsning og pulverlak som folk skriver, er det sort eller med regning?

Kommentér på:
Er det billigt for glasblæsning

Annonce