{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Kan ikke mærke gear pedalen {{forumTopicSubject}}

Hej MG smiley

I går modtog jeg mine helt nye MC-støvler. Jeg har indtil nu, altså de sidste par måneder kørt i mine hverdagssko (kondisko).
Jeg købte støvlerne fordi jeg synes det ville være rart med lidt mere lukkede og beskyttede fodtøj end hvad jeg har kørt med indtil nu.

Jeg har så kørt et par ture med støvlerne henholdsvis i dag og i går, men synes ikke jeg overhoved har nogen føling med gear pedalen som jeg havde i mine almindelige sko.
Jeg vil blot vide om det er normalt man ikke rigtig kan mærke den, og bare håber at man har fat i pedalen når man skal skifte, eller om der er nogen der har nogle tips til at jeg kan få noget mere føling med pedalen? smiley

//Nicklas


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke mærke gear pedalen
Kommentér på:
Kan ikke mærke gear pedalen

Annonce