1.319 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Stor P-plads Stor P-plads

Hej alle,

Jeg trænger til at øve mig lidt på noget svingteknik, kontrastyring etc. og jeg har derfor brug for et sted, hvor jeg har plads og ingen trafik

Jeg vil derfor høre, om der er nogen der kender en virkeligt stor P-plads el.lign. i nærheden af Århus. Problemet er, at sådan nogle tit har træer, metalpæle mm., så der ikke er så god plads som der ser ud til at være. Og Bilka - som ellers er tæt på - har åbent til 22 alle dage smiley

Ideer modtages med kyshånd smiley

Mvh Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor P-plads
  • #1   9. aug 2014 Der er en kæmpe P-plads ved Stadion. Den ligger ud mod Jyllands Allé.

• #2   9. aug 2014 rasteplads nær motorvejen har ofte masser af plads - lastbil parkeringerne er ofte tomme på hverdags aftener og weekender smiley

• #3   9. aug 2014 Du skal da bare ud og kører:D

• #4   9. aug 2014 Jeg tænker også P-plads ved stadion i Århus.
    Men ellers hvis du kommer forbi Odder har de deres 'kravlegård' med optegninger til diverse øvelser som man skal igennem til prøven. Jeg har set at der har været åbent et par gange, kæden er glemt at blive sat for. Men det er meget at køre efter når man ikke kan vide det.

• #5   10. aug 2014 Jeg tænker at p pladsen ved mega center syd (som det åbenbart hedder) kan bruges og der kan man komme ind altid dog er der lidt sand så er der en stor på plads ind bag congrass center hvor man også kan hygge på og der er sjælden biler smiley og bus garagen ved ringvej er der også plads der er nok af muligheder smiley

• #6   10. aug 2014 ellers smut herop én weekend - lørdag eller søndag hvor vejret er tilpas , så vil jeg lege med
    har plads med tilladelse der står åben , politiet besøger os endda indimellem med donuts og kaffe

• #7   10. aug 2014 Tag på et rigtigt kørekursus i stedet for selv at øve. Du gør garanteret nogle ting forkert, som instruktørerne kan få rettet op på. Eller de kan lære dig noget helt nyt.

• #8   10. aug 2014 Tak for alle de gode forslag.

#3: Jeg tager skam også ud og kører, men af og til kan det være rart at øve nogle ting et sted, hvor der er plads og ingen trafik.

#7: Jeg tager skam også jævnligt på rigtige kørekurser - nu vil jeg så gerne i fred og ro øve nogle af de ting, jeg har lært på kørekurserne smiley

#6: Hvad er det for en plads, du har adgang til...?

#4: Et rigtigt køreteknisk anlæg ville være det perfekte sted, men som du selv skriver, er det lidt langt at køre efter det, hvis man så ikke kan komme ind...

#1, 2, 5: Tak, alle gode bud, bortset fra, at P-pladsen ved Mega Center Syd netop er et godt eksempel på, at sådan nogle p-pladser tit er delt op i små sektioner af træer, buske, hegn og alt muligt træls...

• #9   10. aug 2014 Altså - jeg fatter ikke en fis. Jeg laver det her stunt ved hvereneste sæsonstart, og jeg kan altid finde en tom P-Plads ved de store indkøbscentre. BaRE KIG PÅ DE SKÆVE TIDSPUNKTER (DET ER BLOT en fejl jeg ikke gider rette - Jeg råber IKKE)

• #10   10. aug 2014 Nu slår jeg ingen adresse op herinde i offentlig forum da biler og uinviterede IKKE skal brænde dæk og holde træf derude ...
    men har fin 60x 200 meter udover banen rundt om et lager -speditionsfirma uden naboer

• #11   10. aug 2014 #9: Jeg synes ikke, det er så nemt som du skriver. Som ovenfor nævnt er p-pladserne næsten altid delt op af træer og alt muligt - det kræver lidt albuerum, når Bambi her skal på glatis smiley

#10: Fair nok, det kan jeg godt forstå. Nu ville jeg absolut ikke te mig tosset, bare køre i cirkler og 8-taller, lidt slalom og rundt om bygningen osv., men kan godt forstå, du ikke vil lægge offentligt ud, hvor det er!

• #12   10. aug 2014 ring 22571864 eller smid en besked smiley så kan vi aftale nærmere hvis du vil kigge derop

mvh.Kris

• #13   10. aug 2014 #12: Jeg giver lige stederne her i området en chance, men hvis jeg ikke synes det duer, kan det være, jeg skriver - tak for hjælpsomheden under alle omstændigheder!

• #14   10. aug 2014 Jonas:

Jeg tror umiddelbart, at hvis du ikke kan ramme uden om de træer, kantstensbåse og lygtepæle der normalt er på butikscentrenes P-pladser, så bør du seriøst skrinlægge disse planer :-(.

Tværtimod giver de talrige muligheder for øvelser i bremsning, styring 8-taller osv smiley

• #15   10. aug 2014 #14: Bare rolig Knud, det var ikke bogstaveligt ment, jeg tænkte bare, at jo mere plads at boltre mig på, jo bedre smiley Og foreløbigt har jeg da formået at styre udenom de lygtepæle, jeg har mødt i mit liv (bortset fra et enkelt tilfælde til fods, vistnok...)

• #16   10. aug 2014 ...Ja, det er noget gøgepis, når f.eks. en postkasse pludselig springer ud foran en....

..Det kan de godt finde på smiley

Kommentér på:
Stor P-plads

Annonce