Søger økonomiske støtte.... Søger økonomiske støtte....
Hej Motorcykellister.
Har virkelig brug for hjælp her..Jeg kom til skade på motorcykel tilbage i 07 og har ikke kunne bruge min venstre arm og hånd siden. Det har været et stort tab for mig da meget af min identitet også fik et knæk. Jeg har så siden hen besluttet mig for at gu vil jeg ej finde mig i ikke at køre igen, så derfor har jeg startet et projekt omkring en ide jeg har udarbejdet så jeg ville kunne betjene en motorcykel med de skader jeg har. Men er nået der til nu hvor jeg ikke kan komme videre uden motorcyklen og derfor leder jeg nu efter nogen der måske kunne støttet min ide helt eller delvis økonomisk. Jeg mener det vil give mig et kæmpe løft i mit liv at komme til at køre igen, og tænker også at det kunne komme andre til gode der måske står i den samme triste situation og ikke tror det kan lade sig gøre..
Jeg vil meget gerne fortælle mere om mine planer, vis det skulle have interesse.
På forhånd tak og mvh. Christian
Telf.26274164
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 148
Min drømme maskine er Kawasaki Z750 tidligst fra 07. Det såen set den eneste motorcykel jeg er Interesseret i og kan snild leve med en brugt
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Men opsøg ham her, Knud Dam. Han mangler højre arm, men det har ikke forhindret ham i at køre motorcykel. Han kører sågar trackdays.
https://www.facebook.com/knud.dam.5
Han kan helt sikkert give dig nogle fif til ombygningen.
Hvad økonomien angår, så er det bare at knokle på, enten med arbejde, eller at søge nogle af de fonde, der støtter handicappede..
mar 2012
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
jeg foreslår at du sætter dig ind i lovgrundlaget og tager en snak med din kommune.
Bil eller MC bør ikke være forskellen på livskvalitet.
Du kan bla. læse om det her: https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/sociale-ydelser/sociale-ydelser/hjaelpemidler/stoette-til-anskaffelse-af-invalidebil/
Vi har lige søgt invalidebil til min kone der overlevede en hjerneblødning sidste år. Hun har fået tilkendt førtidspension og skal dermed hverken passe job eller uddannelse, men efter reglerne forventer jeg at få en godkendt til hende.
mar 2012
apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
mar 2012
Søger økonomiske støtte....