{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Hjælp til scooter -el {{forumTopicSubject}}

Beklager hvis emnet er forkert anbragt, men er godt nok på bar bund her!
Historien kort: jeg "falder" over en scooter på GG, En kinamodel, 4 takter, den har aldrig kørt - har været til reservedele - er såmænd ikke engang samlet færdigt, der mangler batteri, kickstarterdæksel og baglygteglas. Jeg tænker at den kan sønnike bruge, så jeg køber den for den formidable sum af 250kr. Har så købt et batteri, og knægten havde kickstarterdækslet fra en anden, så nu står den i den fyrstelige sum af 400kr. Men der er ingen gnist på tændrøret, efter hvad jeg kan måle, kommer der ikke strøm til tændspolen (her skal jeg nok lige nævne at jeg HADER strøm) der er ikke noget der er revet i eller lignende i ledningsnettet, nyt, jeg er klar over at bremser, støtteben osv. skal aktiveres/stå rigtigt, men ingen gnist. Jeg aner ikke hvor længe den har stået, det kan være et år eller 6 år, men som nævnt, den er/ligner ny, ingen ir eller lignende. Er der noget jeg overser, eller hvad kan der være galt? Jeg tænker på pick up (kan den "hænge"?), eller måske cdi-boksen, men kan ikke slippe tanken om at der er noget jeg ikke lige har tænkt på. Nogen bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til scooter -el
Kommentér på:
Hjælp til scooter -el

Annonce