{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

scooter hjælp {{forumTopicSubject}}

Til dem der hader scootere, bare smut fra tråden nu, du vil ikke bryde dig om det.

Til dem der synes jeg flyver rundt som en høne uden hoved mellem diverse mc grene... så ja, det gør jeg.

Mit spørgsmål er ang. hvor i landet (helst Sjælland siden) man kan finde et par scooter modeller og se på, det drejer sig om: Gilera runner vxr 200, Piaggio Carnaby og Piaggio X7. De fleste suzuki forhandlere kan jo skaffe dem, men ikke mange har dem hjemme så man kan se dem (synes jeg).

evt. kommentare til maskiner er også meget velkomne, på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scooter hjælp
  • #1   15. jun 2008 Hej Simon.
    Hvis der er nogen der ikke kan lide scootere,så må det være deres problem.Selv synes jeg at der skal være plads til alle typer,så held og lykke med "jagten".
    KIM.


  • #3   15. jun 2008 Jeg ville gerne hvis jeg kunne hjælpe dig.
    Men det eneste jeg kan anbefale dig er at se på den blå hvor der er forhandlere der har dem til salg.

    Piaggio Carnaby står i butikken oppe hos Speedline A/S i skanderborg, sammen med 70 andre nye scootere. Hvis du kigger forbi kan jeg garantere at du får en lille prøvetur.

    Gilera Runner VXR 200 er den mest sportslige af modellerne og er "magen" til 30 og 45 udgaven, omend den er tungere og har lidt længere akselafstand. Du kan prøve at spørge Ducati forummet om hvorvidt en peppet VXR kan køre hurtigt.

    X7 er den mest Sofa agtige af de tre og er noget mere tilbagelænet rent køre messigt. Fælles for dem er dog at motoren er mere eller mindre den samme. Der er enkelte forskelle men selve hjertet i motoren er den samme og du kan kigge under min egen Runner VXR hvis du vil blive lidt klogere.
    God fornøjelse med det.
    MVH
    Velo


  • #4   15. jun 2008 Jeg siger tak indtil videre, skanderborg er desværre lidt langt væk, håber at kunne finde noget tættere på. kan ikke finde nogen som har Carnaby'en, som sammen med runner'en ligger først i rækken.

    I øvrigt så lyder det godt, med en runner der lægger fra land smiley


  • #5   15. jun 2008 Carnabyen står som sagt i butikken oppe hos Speedline A/S ( www.scooterbasen.dk ) Men ja det er en lang tur, men tag hjelmen med. Du er garenteret en prøvetur.
    16" hjul m. 260 mm skiver for og bag, 200 ccm m. godt bundtræk og en god og oprejst sidde stilling samt et godt instrumentbord.


Kommentér på:
scooter hjælp

Annonce