2.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Forsøgt stjålet! :( Forsøgt stjålet! :(

Min MC blev i går aftes forsøgt stjålet!!

Fik fri fra arbejde kl22 og da jeg kom ud til MC'en stod der en eller anden idiot og prøvede skubbe den ud af indkørslen!.

Han har hevet så hårdt i styret at det nu er blevet skævt! (pga styrlås)

Skal jeg finde et gammelt originalt styr elle bare finde et andet nyt der passer til??

Jeg er bare PISSE træt af at der findes sådan nogle kæmpe idioter!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsøgt stjålet! :(
  • #1   12. sep 2014 Hvordan har knytnæverne det så i dag?

• #2   12. sep 2014 jeg havde hænderne fulde og han var meget større end mig!
    Han gik fanme ikke engang sin vej da jeg spurgte hvad han var i gang med!!
    Svinede ham bare til og sagde at han skulle skride af helvede til!

• #3   12. sep 2014 hvis det sker igen skal du bare opføre dig som en psykopat....så vil selv den største nok bakke væk.

• #4   12. sep 2014 Ingen er for store til at komme ned og ligge

Burde være lovligt at nakkeskyde sådanne på stedet

Du må jo faktisk gerne tilbage holde sådan en person indtil ordensmagten kommer frem

Jeg har selv haft en 17 årig knægt til at ligge på maven i haven i 30min ... Han var dog ganske samarbejdsvillig.... Efter at hunden havde sluppet ham igen smiley

• #5   12. sep 2014 Jeg har baseball bat stående klar, lige præcis til det formål

• #6   12. sep 2014 O V pak dem ind i et gulvtæppe også bank på dem med battet .. Giver stortset ingen mærker .. Ingen mærker eller vidner .... Dermed ingen selvtægt/vold smiley

• #7   12. sep 2014 Kan det mon opdages, hvis man klistrer ledninger på idioten, sætter sølvpapir i sikringerne og tænder for strømmen? Døde han så ikke bare af chokket, da han blev overrasket?

• #8   12. sep 2014 Paul Erik A

smiley tak

Taler du af erfaring?

• #9   12. sep 2014 O V Nægter jeg at udtale mig om smiley

Men kender en del trykpunkter på kroppen sm får selv det største mandfolk til at vride sig i smerte .. Igen helt uden at efterlade mærker

• #10   12. sep 2014 Hvis en anden mand der vejede flere kg. end dig stod og rørte ved din kæreste, ville du så også bare gi op fordi han vejede flere kg. end dig?

• #12   12. sep 2014 har da også hørt at et vådt viskestykke omkring en pæl eller jern stang heller ikke skulle efterlade blå eller meget synlige mærker...

de skal bare ned med nakken sådan nogle svin

• #13   12. sep 2014 Er stjålne motorcykler på nogen måde likvide her i landet? Eller stjæler folk dem bare for at have det sjovt på andres bekostning, indtil der ikke er mere benzin på?

• #14   12. sep 2014 Hvis man lukker dem inde i et træskur, spænder deres diller fast i et defekt skruesving, forsyner dem med en sløv ske og sætter ild til stedet - så forvolder de jo selv den skade på sig selv.... bare en tanke smiley

• #15   12. sep 2014 Jens [Greve]:
    De cykler der aldrig ses igen, ryger vel til Polen og lignende smiley ?

• #16   12. sep 2014 Jens [Greve] Det er lidt forskelligt .. Hvis det er motard/offroad maskiner så er der god chance for at den køre rundt på stisystemerne i den lokale ghetto.. Jo desværre ret nemt at slippe fra disko bilen på såen en hvis man enten har styr på den eller et sæt store nosser og lidt held

En del ryger nok østover og får nye papire + nummer

Også er der jo dem som ryger til dele . Er jo bare 2 dele der ikke kan "genbruges" det er stel og blok

• #17   12. sep 2014 En motorcykel til 20.000,- ikke værd at blive tæsket gul og blå, over... Slet ikke når ham der prøver at løbe med ens mc ikke er alene..

• #18   12. sep 2014 Christian A Tjaa jeg røg i flæsket på 3 styk 16-17 årige gutter i hængerøvs bukser og hættetrøjer som mente de skulle score lidt voldsom tunet scooter jeg havde.. Stod vel i 10-15000 og langt over 100 arbejdstimer

Havde dog backup i 32kg pelsklump med tænder og stort ego..
    2 slap væk men den sidste fik hunden .. Var ham der lå og ventet 30 min på politiet .. Med en snerrende hund i nakken og min str45 på hængerøven i bukserne

• #19   13. sep 2014 godt de ikke fik den med, hver gang jeg læser at endnu en mc, er blevet stjålet, er jeg glad for at bo på bøh landet, hvor man kan have sine ting i fred. hc

• #20   13. sep 2014 så har du vel allerede bestilt denne med alarm:

http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=1067

HC nemlig landet er det eneste rigtige sted at bo hvis man vil undgå tyve bedst muligt smiley

• #21   13. sep 2014 smith & wesson. i stedet for hængelås smiley hc

• #23   13. sep 2014 sikket et forpulet svin.
    han skulle tør knippes i sit urinrør af en elefant, ligesom alle andre lorte tyve svin .

• #24   13. sep 2014 Jeg Tror desværre ikke man når at tænke så meget, blive hvis bare total rundt på gulvet, det samme skete for mig da jeg havde indbrud i min bil, bagefter tænkte jeg hvorfor gjorde jeg ikke lige sådan, tog et billede eller fandt noget at slå dem med

Kommentér på:
Forsøgt stjålet! :(

Annonce