{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.835 visninger | Oprettet:

Sæsonen er slut :( {{forumTopicSubject}}

Sæsonen er slut i hvert til fald for mig

d.09.09.14 kl 06:30

ÆV ! Vandal, håbløse cyklist med hæklefejl i kysen, hundehoved og hængerøv, lusede amatør, elendige klamphugger, latterlige skidespræller. Talentløse skiderik, småbørnspædagog.
Nu var det sg min tur til at bide i asfalten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæsonen er slut :(
  • #1   14. sep 2014 Nogen cykelister tror de er udødelige .. Selvom de laver noget selvforskyldt så skal det sku nok ende med at du får noget af skylden

  • #2   14. sep 2014 Hvis de mener jeg selv bære noget at skylden ender vi i retten jeg kunne intet gøre cyklisten havde musik i ørene og reagerede ikke på at jeg dytte, og det uundgåelige skete selv med en kraftig bremse undvige manøvre, som vidner sagde så vild ud og min hastighed lå godt under fartgrænsen da jeg lige var komme ud af rundkørslen.
    Så de skal sg ikke give mig noget som helst af skylden. Blød trafikant eller ej.
    Desværre tror jeg min mc er død for det pisse de ud med olie fra et hul i venstre motorskjold


  • #4   14. sep 2014 neeej han dækker det vel den skide cykelist smiley

  • #5   14. sep 2014 Hvis du er sluppet med et hul i et skjold er det da bare at skifte det, hælde ny olie på og så afsted igen smiley

  • #6   14. sep 2014 vær glad for det var en cykel og ikke en bil der kørte ud foran dig, hvorfor er din sæson slut pga. det? hvad skete der med dig, og hvorfor omhandler artiklen kun den idiotiske cyklist smiley

  • #7   14. sep 2014 sur røv .

  • #8   14. sep 2014 Det er desværre ikke kun et motorskjold der er ødelagt, bla. Er forskærm, frontkåbe, hele venstre kåbe, givirack, begge blinklys, styr, venstre spejl og venter fodhviler/konsol.
    Ved ikke hvorfor artiklen kun omhandler cyklisten, måske fordi det var 100% he des skyld da hun kom imod mig og pludselig foretog et venstresving lige ind foran mig.
    Vi slap begge ufattelig heldige og cyklisten slap med små knubs, jeg slap med en forslået hofte og en forstuvet ryg.


  • #9   14. sep 2014 forstår heller ikke hvorfor man ikke skal kunne færdsel loven nå man køre på cykel , alt andet kræver kørekort, og cykellister køre jo ude på vejen, men ingen har lært dem trafik reglerne. hvis man skulle have et cykel kursus for at køre på offentlig vej, kunne rigtig mange uheld undgås.. mvh hc.. ps rigtigt surt med din maskine..

  • #10   15. sep 2014 cykler selv hver dag i københavnsområdet, de uden tvivl mest hensynsløse i trafikken er cykellister..

    Der er ingen regler, kun jungleloven gælder.

    Der burde virkelig gøres noget for at vække lidt empati hos folk når de færdes på cykelstien.


  • #11   15. sep 2014 cykelkørekort og tvunget forsikring til cyklister. Det er hvad der skal til

  • #12   15. sep 2014 klart det er jungleloven der gælder, de har jo ikke lært hvor og hvordan man ska forholde sig i trafikken hc

  • #13   26. sep 2014 Wee har lige snakket med forsikringen
    Og de har godkendt at den bliver lavet
    jeg skal ikke betale selvrisiko og min præmie bliver ikke belastet
    Ang. Tøj, hjelm og telefon har de overført det til min indbo forsikring som der heller ikke er selvrisiko på og præmien bliver ikke belastet da det er i forbindelse med ulykken hvor cyklisten har 100% skyld som hun også har vedkendt sig overfor vores forsikring og hun har anerkendt at vores forsikring ikke kan dække skaderne på hendes tøj, cykel mv.
    ??????


Kommentér på:
Sæsonen er slut :(

Annonce