{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Sæson slut, eller? {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg jo her og skuler ud gennem vinduet, og det ser jo ikke for godt ud.. Gør det heller ikke ligefrem de følgende dage (dog kunne der være muligheder i weekenden)!
Såe.. Er sæsonen slut for i år, eller?

*Har helårsforsikring, så kun vejret og første saltning af vejende sætter en stopper for mit vedkommende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæson slut, eller?
  • #1   1. nov 2005 Tja, har også helårsforsikring så jeg går også og over vejer det samme. Var ude og køre i søndags -det var fandeme konge! Totalt lækkert vejr og tørre veje.. Men vi må jo nok indstille os på at det snart er definitivt slut.
    Men vi kan ikke klage over sæsonen, den har været topnice.

    Ronny.


  • #2   1. nov 2005 Niks - jeg overgi'r mig ikke før 1. december.

    Se iøvrigt udsigten for weekenden:

    Fredag og lørdag:
    Mest tørt med nogen sol og dagtemp. mellem 10 og 13 grader, om natten ned mellem 7 og 10 grader. Svag til frisk vind fra sydvest og syd.

    Søndag og mandag:
    Mest tørt med uændrede eller lidt lavere temp.


  • #3   1. nov 2005 jeg holder med pia... ikke noget piveri her. ud og kører men med godt med tøj på

  • #4   1. nov 2005 Har smidt min ind allerede. Synes de små sjove veje var ved at blive lidt for kolde og glatte og ville gerne kunne slutte sæson´en med at sige sige jeg kun har haft et styrt i år smiley
    Heldigvis står den da ikke længere væk end at jeg hurtigt kan hente den, hvis vejret pludselig skulle blive fantastisk godt eller abstinenserne for kraftige smiley


  • #5   1. nov 2005 Satser kraftigt på weekenden.
    smiley
    Jan


  • #6   1. nov 2005 Jeg satser også stort på weekenden..så hvis der er nogle som er friske søndag i Århus....hører jeg gerne fra dem...alt efter hvordan vejret flasker sig selvfølgelig....Jeg har bestilt 6000 km eftersyn på tirsdag, så derefter smider jeg den væk for i år...Så jeg håber vejret bliver godt til et lille cruise i det fri i weekenden smiley

  • #7   1. nov 2005 Jeg har sku smurt min MC ind i diverse olier, så den kommer nok ikke på vejen mere i år :(, men det har da ellers været fint vejr i længe nu

  • #8   1. nov 2005 Her til aften fik jeg også min ud, hvor den nok skal stå vinteren over, og hvor der også er rigeligt med plads til at gå og skrue i den! Desuden er der el, vand, varme og toilet på stedet, så det bliver ikke meget bedre! smiley

    En lille kilometer hjemmefra, så det er da ikke værre, end jeg kan hente den til weekendens lovende vejr!


Kommentér på:
Sæson slut, eller?

Annonce