Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning af transport af mc motorsport.
  • #1   26. sep 2014 bil på gule plader/papegøje plader må ikke være indrettet til at kunne sove i

Ryger du i en kontrol med skat så er det at betale afgift svarende til hvide plader evt campingbus

Må gerne lave støtte/fæste e.l. til MCen

• #3   26. sep 2014 Leo P ..Da er du sluppet billig .. Folk har fået hilsner på over 100.000.- for sådan

• #5   26. sep 2014 Det med fast montering er altså NO go, men klapstole, sammenfoldet luftmadras og sådanne ting er muligt at ha med i varerummet..?

• #7   26. sep 2014 smiley

• #8   26. sep 2014 Hmm ja det bliver så camping stole, luftmadras og lig. , mon jeg må medbringe en køleboks foran ved passersædet .?

• #9   26. sep 2014 Der var et eks i politijagt på kanal 5, hvor en varevogn blev stoppet og fik en påtale på en højtaler der stod i varerummet. Da den var skruet fast blev den ikke betegnet som gods transport længere, han fik dog kun en påtale. Så ja de er rimelige strikse med det

• #10   27. sep 2014 Jeg går ud fra at fastmonteret ting er = afgift på nær hyler til reservedunk, værktøj o.l. Mange tak for indput, det er åbent bart et område som der bruges meget krudt på fra statens side.. (fuck hvor jeg hader det som man nogen gange bruger krudt på for at skaffe penge til "kassen")

• #11   27. sep 2014 Det er vel bare et spørgsmål om at bygge noget løst der er nemt at bygge op i forbindelse med at det skal bruges . En rulbmadras og en krydsfiner plade kan hurtig blive til en seng hvis der er et arbejdsbord eller nogle reoler der kan bruges som støtte.

Kommentér på:
Indretning af transport af mc motorsport.

Annonce