Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille kørekort 125 ccm trods alder ?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   11. okt 2014 Nej du får A kørekort med det samme hvis du bare sørger for at tage det på en MC som er i den kategori.

Men du bestemmer jo selv om det er sådan en du vil køre på.

• #2   11. okt 2014 smiley det er ikke billigere, du må stadig kører 125cc med et stort kort, så hvorfor? smiley Er ret sikker på det ej heller kan lade sig gøre. men følger lige med, så jeg har styr på den sidste del af de åndsvage regler.

• #3   11. okt 2014 Det kan du sagtens.... Men lidt et selvmål, da mængden af undervisning er det samme som til A(stort kort)- og prisen er også ens. smiley

• #4   11. okt 2014 Må man spørge hvorfor du vil det, er det fordi du tror at det er billigere?

Jeg er lige ved at være færdig med Mc kortet, skal op på onsdag til køreprøve - og på det hold jeg følger er der gutter mellem 19 og 48 år, undervisningen er fuldstændigt den samme for os alle, ligeså er prisen for kortet - Eneste forskel er den Mc man kører på når man har køretime(og til køreprøven), der er jo tale om forskellig kubik, alt efter alder! smiley

P.s. Selv hvis det var muligt og en smule billigere, så tillad mig at spørge hvad i ALVERDEN du dog ville stille op med noget så nyttesløst som en Mc med max. 125 kubik - Uden pis, min græsslåmaskine, som er en almindelig fætter man skubber/kører foran en, ja den har flere kubik(169 helt præcist), jeg fatter ikke at der er nogen der gider, det er håbløst latterligt, det eneste der er mere latterligt end at køre rundt på en sådan lille fætter er at kalde det en "motorcykel", imo kræver det da at den har andet og mere end en elastik man spænder op. smiley

• #5   11. okt 2014 det ville være meget dumt at tage kun til den lille, især fordi du kommer til at betale igen ( samme pris ) hvis du en dag vil op på den store..

• #6   11. okt 2014 Nej, man gør ej, Jimmy. Man kommer kun til at betale for at komme op til ny køreprøve. Man skal ikke til at tage kortet igen.

• #7   11. okt 2014 kommer vel an på hvor lang tid der går : ) ? eller hvad

• #8   11. okt 2014 nope, ny praksis køreprøve er det eneste krav, ikke noget med tid.

• #9   12. okt 2014 Tja vel delvist rigtigt han kan opgradere til A2 når han vil men han skal havde A2 i 2 år før han må opgradere til A
    Hvilket jo self giver to 2 køre prøver

• #10   12. okt 2014 endnu en grund til det ikke giver mening at tage det lille kort smiley

• #11   12. okt 2014 #9
    Når man er 24 år er der ikke krav om at man skal have haft A2 kort i 2 år før man opgraderer til A med en prøve alene, kun at man har A2

• #13   12. okt 2014 #11
    Okey kan se jeg måske er fejl på den med de 2 år men han skal stadig tage 2 køre prøver da han skal havde A2 for at kunne opgradere til A

• Sajmon ™

#16   12. okt 2014 #15 - Men hvad skulle argumentet dog være for kun at tage det lille kørekort?

Han kan jo bare købe den lille MC hvis han vil uanset hvilket kørekort han har?

Jeg er enig langt hen ad vejen med dig angående det med at man lærer meget
    mere på en MC man ikke er bange for, men så skal man finde noget 250'er med ordentlige bremser og køreegenskaber - og som stadig er letkørt og økonomisk..

• Sajmon ™

#18   12. okt 2014 Det er RØVkedeligt at køre 125ccm / 15hk og folk der siger andet, lyver enten for sig selv og/eller alle andre.

• #19   12. okt 2014 # 14
    nej læs nu hva der bliver skrevet i de forgåene beskeder

Kommentér på:
lille kørekort 125 ccm trods alder ?

Annonce