{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS500E erfaringer??
  • #1   15. okt 2014 Har 2 venner der begge har den, de er ret gode, ISÆR når man tænker på hvad de brugte koster.. Den ene af dem gik motoren totalt i smadder efter 15.000 km... tror det var lidt uheldigt, den anden fungerer bare.. Har selv prøvet dem og de er dejlig nemme og har passende kræft, især hvis du er ny:)

    Også findes der self. tusindvis af reservedele osv osv til dem.
    Hvis standen er god, km tallet er fornuftigt, så ville jeg da med glæde anbefalede dem som første cykel!


  • Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #2   15. okt 2014 Jeg har selv lige købt en for 2 uger siden. 2007 gået 27.000km for 21.000kr. Den er pisse lækker som start cykel smiley

  • #3   15. okt 2014 Se evt min gamle smiley

    Jeg er smed og skildte den ad og samlede den igen på ny med mange opgraderinger smiley

    Fin maskine som første cykel.. dog lad være med at bruge for meget på den smiley


  • #5   15. okt 2014 Jeg var glad for min som start cykel, men det var ikke en cykel jeg gad at spendere en krone ekstra på, det er den bare for kedelig til. Det var en virkelig god start cykel, men efter en sæson så havde jeg prøvet det, og i slutningen af min anden sæson blev den også skiftet ud til fordel for noget andet.
    Der mange cykler derude, og du kunne nemt finde nogle cykler der ville give meget mere køreglæde for 5000-10000 mere i forhold til en GS.
    Men er budgettet en smule stramt og der bare en ren begynder cykel, så er det slet ikke noget dårligt valg. Den er kendt for at køre godt i motoren hvis man passer på den, og det er ikke en cykel der på nogen måde skræmmer dig eller opføre mærkeligt.


  • #6   15. okt 2014 Godt cykel. Ikke den mest spændende, men den kan alligevel sagtens få et smil frem.
    Meget driftsikker og billig i vedligeholdelse,
    Og så holder de brugt, gerne værdien ret godt ved vidersalg smiley

    Mvh.


  • #7   15. okt 2014 Jeg ville hellere købe en GPZ500S, som feks den her

    http://www.123mc.dk/kawasaki-gpz-500-s-sport/mcid-94014

    Meget mere spræl og sjæl, efter min mening...


  • #8   16. okt 2014 Vil Du prøve mc så er gs 500 en rigtig godt valg ,jeg har haft mange store mc men er tilbage på en gs 500 pga at jeg ikke rigtig pga mine knæ kan tumle de store og så bliverd det til kun max 3-4000 km om året så dækker den rigtig fin , også hvis du vil efter is eller en sommertur på motorvejen , vi er en klub der hedder classis suzyki Club hvor du sagtens kan være med på tur , de fleste kører på suzukier fra 70 men suzuki er altid velkommen smiley

  • #9   16. okt 2014 Præcis som #7 så syntes jeg at en GPZ 500s er et rigtig fint og i mine øjne bedre alternativ. Jeg havde aldrig bøvl med min, mens mine kammerater på GS 500 heletiden bøvlede med deres. Desuden er Kawaen vandkølet og har lidt mere overskud. Andre alternativer i 500cc klasse kunne være cb500 eller er-5, som begge på min rangliste er over gs500.
    Men som alle gamle cykler, så er det lige så meget et spørgsmål om hvordan den er blevet behandlet af tidligere ejere.


  • #11   16. okt 2014 Er ca 50000 km et fornuftigt kilometertal?:)

  • #12   16. okt 2014 Hej Mads,

    Ang. kilometertal er alt relativt, og det kommer meget an på hvordan motorcyklen er blevet kørt af tidligere ejer(e), om den har fået skiftet olie og fået service som den skal igennem årene osv. - og det er jo umuligt at være sikker på om den har fået det når man køber brugt motorcykel. Ligemeget hvor troværdig sælgeren er.

    ISÆR når mange køber GS500 som deres første "begynder" cykel, kunne jeg derfor forestille mig, at de som regel bliver tæsket en del igennem deres liv.
    Så hvis dit budget tillader det - så invester i en som har kørt under 50.000 km. så er du mere sikker på at du har en cykel som ikke er afdanket, og som også kan holde til lidt tæsk fra dig også. smiley Men hvis dit budget ikke er tilstrækkeligt til dette, så køb da en som har gået over 50.000 km. og kom ud på landevejene.

    En GS500 er et udemærket valg - og er efter min mening en cykel som kan give et smil på læben og få lidt adrenalin frem -især hos en nybegynder. Jeg har selv haft en GS500E, og har været rigtig glad for min - men sigter nu selv efter noget vildere som kan give mig gåsehud ved accelleration igen da 500ccm ikke er tilstrækkeligt efter min smag længere. smiley

    Håber mit svar har været brugbart.

    Go aften! og held og lykke med jagten på din første cykel!


  • #13   17. okt 2014 Det er rigtig dejlig at læse dette indslag indtil vidner , mange gange bliver sådanne tit ret hysteriske hurtig og usaglige , tak for det og han har da fået nogle fornuftige råd , smiley

  • #14   17. okt 2014 Hej
    Jeg takker også for alle de gode positive kommentarer:)
    Thumbs up for motorcykelgalleri;)


  • #15   17. okt 2014 Uanset hvad du vælger, så ta en sagkyndig med ud og kig inden du betaler. Der findes både perler og lig blandt næsten alle mærker og modeller.

  • #16   17. okt 2014 Hej hvor let er en Suzuki gs500 at skrue på?
    Og den jeg kigger på er hos en forhandler som syner den før overtagelse.
    Hvor troværdig er forhandlere?:)


  • #17   17. okt 2014 Den er nem og skrue på smiley
    Spørg blot mig hvis det er smiley


  • #18   17. okt 2014 Hej igen Mads,

    Man kan aldrig vide med mennesker. Nogle kan man stole på - og andre kan man ikke stole på. Dog er du mere "sikker" hos en forhandler end handel med en privat person. En GS 500 er en meget simpel maskine i forhold til mange andre, så den er ret let og overskuelig når der skal laves en mindre reparation og lign.



  • #19   17. okt 2014 Det kommer sgu an på hvilken forhandler der er tale om. Der er både gode og dårlige forhandlere. I øvrigt betyder det ikke en skid at den er synet.

  • #20   17. okt 2014 Og er der mange kilometer tilbage i en gs500 når den allerede har kørt 52000?:)

  • #21   17. okt 2014 Det kommer jo an på hvordan den er blevet holdt, men hvis den er holdt ok er det ikke noget problem med 50.000 kilometer, du kommer nok ikke til at have den forevigt alligevel.

Kommentér på:
Suzuki GS500E erfaringer??

Annonce