{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

ny hjelm {{forumTopicSubject}}

hey,

Jeg vil ud og ha en ny hjelm. (ny cykel, ny hjelm)

Jeg er nybegynder og skal ha en hjelm som kan klare min stunts smiley

Jeg vil helst ikk over 2500 kr absolut max 3000 kr, den skal helst være behaglig i længere tid og skal kunne vaskes indvendigt og hels med god udluftning plus den jo godt må se godt ud.

kan dette kombineres til den pris ville det være fedt,

Mvh Kristian L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hjelm
  • #1   25. dec 2004 jeg har købt en shark det er en god hjelm du kan få fra 1500kr og op efter. den jeg har købt koster 2000kr. mvh allan h

• #2   25. dec 2004 hej HL.

ved det godt, er heller ikk helt stolt af det men det er nu engang den situation jeg står i. min forældre er også efter mig smiley

men jeg har lidt kig på en shark s800 den koster 1390 og er test vinder i dba.
    er det noget andre kan anbefale?

• #3   25. dec 2004 En Shark s800 hjælm er ganske OK, hvis man ikke vil have en helt dyr og sikkert også bedre hjælm.
    Husk at pris og kvalitet plejer at hænge lidt sammen.
    Har selv en s800 og er ganske tilfreds.

• #4   25. dec 2004 Har 2 X Shoei Raid og en Arai.

Arai'en er lidt over dit budget ca. 6.000,-