1.740 visninger
|
Oprettet:
hjælp! overvejer køb af R1 fra 1998 {{forumTopicSubject}}
hey
står med stærke overvejelse af købe en r1'er fra 98
men kan ikke rigtigt finde ud af om jeg tør, synes man
høre en del skrækhistorier om de gamle modeller ?
nogle der har erfaringer med hvad jeg skal ligge mærke til?
og hvor meget er mange km på sådan en fætter, tænker hvis den nu har kørt de 40000-50000 km hvor stor betydning har det ?
håber der nogen der har erfaring med de modeller som kan fortælle lidt om dem
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
Generelt er 40-50.000 km intet problem såfremt den er passet med olieskift og den slags.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 776
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
den er bare ca. små 10 klik for dyr hvis man spørger mig.
den skal som minimum under 50k
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/mc/161849-yzf-r1
Tykke motorcykler hører fortiden til
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Men man kan slibe tænderne for relativ små penge..
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 14
men ja vil meget gerne under de 50000 for en i fin stand, synes de er lidt for dyre kontra årgang
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 14
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 808
Jeg kender ham og den er meget velholdt..
Og den ka os sælges billigere
Det nok den eneste r1 jeg selv ville købe i de årgange
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Eller ned under motoren.
4i1 var noget tøserne kastede vand over i 1990
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 14
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Randers
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
Men prismæssigt og preformance og komfort så køb da en 2001+ Suzuki gsxr 1000. Du sidder bedre og den har bare lige de 10%+ ekstra power:)
hjælp! overvejer køb af R1 fra 1998