{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

køb af Kawasaki hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg går og overvejer at købe en kawasaki ZX10R Ninja 2008.

Men ville høre hvad i synes om den bike og om der er nogle ting man skal være opmærksom på når man skal ud og se på den, eller er der nogle ting på den bike som i kender til man lige skal se efter.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af Kawasaki hjælp...
  • #1   11. apr 2010 Førstehånds indtryk gør meget

    Men du kan jo ikke se om paden har vredet op i begrænseren fordi nogle syntes det lyder fedt . !!!



  • #3   11. apr 2010 Nej det rigtigt nok. Men det kan man jo aldrig vide...

    Ja men det er min første motorcykel jeg køber smiley


  • #5   11. apr 2010 Fin cykel, til den MEGET ØVEDE.
    Den har en monster stor risiko for at high-side, specielt med en u-rutineret pilot. Ville nok finde en anden bike.
    Drømmer selv om en ZX-10R men har valgt den fra pt, da den er VOLDSOM. Og jo, har kørt en, endda med 184 hk dokumenteret på bag-lakrissen.


  • #6   11. apr 2010 når det er din ¨første ¨cykel. så PAS på. har også haft fornøjelsen af den. og den er MEGET hurtig.

    det er stadig klart min drømmemaskine. den trækker sindsygt hele vejen. men vis du ved du kan holde igen med højrehånden, så er det da bare at kører det dankort;-)


  • #7   11. apr 2010 Nu har jeg kørt på en kawasaki 250R i 3 år og så 2 år på kawasaki zx6r. Så bil da mene jeg har lidt rutine... Hvorfor skulle den være så svær at køre?

  • #8   11. apr 2010 Mads B

    Hvordan skulle: "Ja men det er min første motorcykel jeg køber :)" forstås? Har du lånt de andre de sidste 5 år?


  • #9   11. apr 2010 den smider standard 200 hk med remair. og den er meget hidsig på gassen.. og bestemt ikke en maskine man lige kører. en cbr 1000 er meget mere blød på gassen f.eks.

  • #10   11. apr 2010 Ja ren faktisk af min bror smiley ville ikke låne penge til min egen cykel så jeg har sparet op i mens jeg har lånt min brors cykler... Nu har jeg så pengene til den cykel og vil rigtigt gerne have den. Men ville jo gerne høre folks mening om den smiley

  • #11   11. apr 2010 Den bider igen.
    Den har bla. lidt problemer med at den kan slå hånderne af styret på ujævn vej og ud af sving kan den godt finde på at rejse sig fra lean, og high-side.

    Men pludseligt har du på ca. 1/2 time fået 5 års erafring med at køre mc.

    Problemet på ZX-10R kan delvist afhjælpes med en bedre styrdæmper, der skal indstilles korrekt, ligesom affjedringen skal stilles op i SAG, og til din vægt.
    Det vil hjælpe meget.
    Men det er stadig et bæst.

    På Sindal til 402 m så jeg på afstand at den i et race mod en ZX-12R.
    De første 200 m tabte den ca 50 m til 12R'en, for så at passerer målstregen samtidigt. Så hårdt trækker den.
    Det kan mærkes på håndled, når den går i begrænseren i 6 gear...
    Køb endeligt, men tænk dig om.


  • #12   11. apr 2010 Hvis det er den du vil ha. så gør det.. du fortryder ikke;-)

    1gear. 165kmt.
    5gear 299kmt.
    140-240kmt i 6gear. ca 500m.

    lige hurtigt hvad du kan glæde dig til;-)


  • #13   11. apr 2010 Jeg prøvekørte præcist den model du spørger til sidste sommer hos Miks MC. Efter 20min på den var jeg ikke i tvivl om det er den vildeste MC jeg har kørt på men tænkte sammentidigt at denne cykel hører til på en racerbane og ikke vejen smiley

  • #14   11. apr 2010 Mads
    Du kan købe min XJ 900


  • #15   11. apr 2010 Det jo klart at hvis jeg køber den her løbet af ugen. Så vrider jeg jo ikke max på gashåndtagetsom det første. Det jo klart at jeg lige skal have lidt erfaring på cyklen inden jeg bruger alle kræfterne som den nu har:) skal helt sikkert ikke ud i et crash smiley

  • #16   11. apr 2010 Mads B-- gid jeg havde dine underbukser på;-) jeg havde personligt ikke tvivlet 1 sek;-)

  • #17   11. apr 2010 Men det var os mere nu når jeg skal ud og se på den her på tirsdag om der er nogle særlige kendetegn jeg skal holde øje med lige på denne cykel nu når jeg skal ud og se på den, eller om der er vise steder jeg skal se på den smiley ?

  • #20   11. apr 2010 mads hvis det er den du VIL ha så køb svinet det er klart en for fed kværn der trækker som et dyr og mega fed desing ......bare ha i tankerne hvor hidsig den er ....
    min kammi har en og har kørt den flere gange og har selv haft vmax men zx10,er er bare så meget vildere


  • #21   11. apr 2010 men om fejl på cyklen har jeg ikke hørt om og det var vel jo englig det du ville vide og ikke alle dem der siger køb ikke køb ikke ...det er jo helt dit valg men en så fed maskine

  • #22   11. apr 2010 Køb den og få den tunet...... Det er en fed fornemmelse at kunne smide zzr1400 og hayabusa1340 af på motorstien......

  • #23   11. apr 2010 Den er skam fin foran grilleren

  • #24   11. apr 2010 Nu tage jeg ud og prøver den på tirsdag, og hvis det er lige hvad jeg regner med så køber jeg den med det samme:) Men tak for hjælpen smiley

  • #26   12. apr 2010 Jeg ville jo høre om der var nogle fejl på den osv. Og høre jeres mening ang. Den cykel... Derfor jeg spurgte:)

Kommentér på:
køb af Kawasaki hjælp...

Annonce