{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

køb af kawasaki z750 {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet tilbudt en kawasaki z750 fra 2006. den har kørt knap 70.. den ser som udgangspunkt godt ud.
akrapovic udstødning komplet.
powercomand.
masser af rizoma dele.
nyt kædekit..
hvad må sådan en bandit koste.. og er det helt no go med så mange km på tælleren??
har ladet mig fortælle at hvis sådan en japser ellers er løbende vedligeholdt er det helt ligemeget med de mange km. ved den lige har fået nye lejer for og bag,,


Kommentarer på:  køb af kawasaki z750
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #1   3. maj 2016 Du skal ikke være bange for km på sådan en FORUDSAT der er en omfattende vedligeholdelseshistorik på den. Ikke nødvendigvis en servicebog, men som minimum kvitteringer for køb af olie og filter og en eller anden km angivelse for skift af dem, og f.eks ventilkontrol som den gerne skulle have lavet 2 gange nu.
    Bemærk lige at det er den med irriterende vibrationer i mellemområdet (ca 4-8000rpm), og temmelig slatten affjedring...
    Den vejer desuden 221 kilo alene, så det er altså ikke nogen racer cykel...

    Meget over 35 ville jeg ikke betale for den.

    Mit gæt er at han har tilbudt dig den til ca 50 - og til de penge findes der læssevis af andre cykler som er mere interessante. smiley


  • #2   3. maj 2016 vi snakker knap 40 for den.. men der troede jeg den have gået noget mindre... og der troede jeg den var fra 10.. og der var det en rigtig fin pris syntes jeg. men er kommet noget i tvivl nu..er det en fejl ved lige den årgang med de vibrationer


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #3   3. maj 2016 Ja det er en fejl på 04-06 modellerne. I 2007 rettede de det med en udbygning af stellet, men der fik cyklen også et facelift med anden affjedring og mere spiffy udseende, som gør den til et klart bedre køb end de tidligere årgange.

    40 er den efter min mening ikke værd, og jeg ville være tosset på sælger, hvis han bevidst har prøvet at pynte lidt på salget ved at angive årgang og km "forkert"... Ikke direkte løjet, men snakket udenom... Jeg ville klart finde et andet eksemplar, for hvad fortier han så ellers?

    Det er nok bare min mistroiske natur... smiley


  • #4   3. maj 2016 samme tanker jeg jo har.. men den stiger jo også neget mere i pris hvis man fanger de lidt nyere modeller...


  • #5   3. maj 2016 jeg har haft en del af de nye z750 og synes det er en fin mc , den gamle synes jeg ikke ret godt om , (heller ikke selvom dæmper er opgraderet) der ville jeg gå efter noget hornet eller andet. Men hov det var jo ikke spørgsmålet smiley som Sajmon siger max 35

  • #6   4. maj 2016 Hmm ja der er mange der ikke syntes så godt om den ikke desto mindre syntes jeg nu den kører ganske godt , vibrationer ja men ikke mere end så mange andre,
    Jeg havde min i 3 år og syntes nu stadig den kørte fint , men ja den er lidt tung og trække rundt med men når man først er igang så syntes jeg egentlig den kommer godt derud af,
    Prøv den er den ok og har du ikke mere end de 40 byd 35 og lav affjedring og du har nu nok en fin cykel i et par år,


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #7   4. maj 2016 Jo det er mere end de fleste andre. Det er en af årsagerne til at tidligere ejere nævner det... smiley

  • #8   4. maj 2016 så den skal være fra 10 før den er værd at smide penge efter.. jeg havde egentlige bestemt mig for at skulle have en monster.men så kom den lige ind fra siden. men hvis affjedringen er nitte dur det ikke. vejer plus 110kg så den skal være i orden.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #9   4. maj 2016 Nej den skal være fra 07 eller nyere.

    Har den up side down forgaffel, så er den fjong.


  • #10   4. maj 2016 Det kunne godt lyde som min gamle z750 er den mat hvid og rød? Du kan skrive privat hvis det er den og du ville vide noget?

  • Jens P
    Jens P Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #11   4. maj 2016 den er med usd gaffel.. men med et andet forhjul end baghjul.. så tænker den måske har fået ny front engang??
    thomas s. den er grå denne så tror ikke det er din gamle..
    jo mere jeg tænker over det jo mere falder jeg fra.. nu låner jeg den lige til en prøvetur så må vi se.. og tager ud og prøver en monster 900.. så ser vi hvad der er bedst til mig..


  • Jens P
    Jens P Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #12   4. maj 2016 har åbenbart 2 profiler nu..


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #13   4. maj 2016 Ha ha. Den ene logger du ind på via det der fæcesbuk - den anden med mail/password...

  • #14   4. maj 2016 Køb min z750 09. Jeg trænger snart til noget nyt smiley

Kommentér på:
køb af kawasaki z750

Annonce