{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Køb af Kawasaki ZXR750 {{forumTopicSubject}}

Hey MC Galleri

Jeg står til, at skulle købe en Kawasaki ZXR750. Jeg bor på Sjælland og forhandleren ligger på Fyn. Jeg er igang med, at få lavet en slutaftale, så jeg lægger et depositum og henter cyklen når sæsonen starter, hvor jeg betaler resten af beløbet.
Den koster 23.900 kr,- med afgift.

Jeg er dog i tvivl om jeg når, at finde en "federe" og bedre cykel til sæsonen starter.

Hvad har I at sige til det. Hvad ville I gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Kawasaki ZXR750
  • #1   11. jan 2013 Med mindre du er helt sikker på at det lige er den du har kik på du vil have, og syntes jeg måske ikke det gør, og så syntes jeg du skal vente.
    Der har aldrig været flere brugte motorcykler til salg end nu, så du har rigelig tid til at finde en inden foråret, som der jo er længe til.


  • #2   11. jan 2013
    Tror aldrig man ville få købt noget, hvis ikke man bare slog til engang imellem.
    For man kan altid gå og tænke "tænk nu hvis der kom noget bedre"
    Ofte de single gutter der går alene hjem fra byen.


  • #4   11. jan 2013 Hvilken model har du kig på?


  • #5   11. jan 2013 c-v-w: det afhænger af om det er en H.J.K-L-M model der er snak om, tror godt man kan finde den gamle H til de penge.

  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #6   11. jan 2013 Er det den blå ZXR ved en forhandler på Fyn? tror det er en fin maskine til prisen. Jeg ved selvfølgelig ikke hvodan dit budget er, men jeg kan oplyse at jeg til færre penge har købt en zx6r som jo er nyere. Jeg ved godt at det jo hele tiden er sådan, at smider man liiige 2-3000 mere så får man en lidt federe cykel osv. Men hvis du ikke skal have Kawasaki, så er der også en god chance for at finde en fin Honda CBR 600 f2 til ca 25.000 - som jeg synes har et lidt nyere look - men det er måske en smagssag smiley

  • #7   11. jan 2013 Hans J - Haha, det er præcis den cykel fra Fyn du omtaler. Jeg syntes bare den er lækker og sprød. Jeg skal selvfølgelig drosle den ned til 34hk, men det er vel intet problem? smiley

  • #8   11. jan 2013 Jeg ville være forsigtig med at lægge et depositum. Lukker biksen inden cyklen er omregistreret, er pengene sandsynligvis væk. Vi har jo set et par konkurser på det sidste

  • #9   11. jan 2013 Men en ZXR750 er ganske enkelt en kongefed maskine!!

  • #10   12. jan 2013 Om det er smart eller ej at købe før du skal have den ved jeg ikke smiley men det er billigt nok ....

  • #11   12. jan 2013 ja en zxr 750 er sku en god maskine. har en zxr 750 L model lige nu med en rr motor godt bygget om og her i vinter skal den igen have den store tur.

    jeg har også haft en J model.

    kender ikke til H modelen
    men de zxr er mega feje synes jeg...


Kommentér på:
Køb af Kawasaki ZXR750

Annonce