1.089 visninger
|
Oprettet:
Service og div. {{forumTopicSubject}}
Hej MG
Skal snart have lavet service på min fine Yamaha R6, men gider ikke at få det lavet hos Fisker MC, synes han yder det værste service, man nogensinde har ydet på denne klode.
Kender i nogle andre der kan lave det, evt. billigt, Sverige er også fint, hvis I kender nogle steder der over??
mvh
R6
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.662
mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Service og div.