3.953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Suzuki GS500 eller Honda CB500? Suzuki GS500 eller Honda CB500?

Hej alle sammen.

Jeg skal inden for et kort stykke tid, starte på A2 kørekort, og har kigge på to forskellige Mc'er. Den første jeg har haft sat mit hoved efter, er en Suzuki GS500, som jeg selv syntes virker som et godt sted at starte. Dog har jeg flere steder på nettet set, at de fleste hellere vil vælge en Honda CB500.

Mit spørgsmål ligger i, hvilken af de to Mc'ér burde jeg vælge at gå efter? Har ca 25k til Motorcyklen alene, da jeg er studerende.

Mange tak på forhånd =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GS500 eller Honda CB500?
  • #1   22. jan 2015 Husk en cb 500 ska drosles smiley
    En gs 500 er et fint valg til a2.. Se evt min gamle smiley den var bar for sløv og fysisk lille så måtte op i størrelse smiley

Men til 25k kr ka du nok få en nyere f model med fabriks kåbe smiley

• #2   22. jan 2015 Jeg er 185 cm og 98 kg, jeg sider fint på min lille GS og syntes nu heller ikke den er så sløv igen, det er klart at den ikke er lige så hurtig som mange andre, men den følger uden problem trafikken på motorvejen, hurtig i overhalinger på landevej, køre langt på literen og hvis man passer servicen på den, så køre den stort set evigt...
    Hvis der mod forventning skulle gå noget galt med den er der 10000000 dele til billige penge...

• #3   22. jan 2015 Indtil videre lyder GS500 som det bedste valg =)

• #4   22. jan 2015 tag ud og prøve dem og tag den model der passer dig bedst smiley