{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bortkommen reg attest
  • #1   2. feb 2015 ikke medmindre du vil underskrive med hans navn , og nogle gange kan man snakke sig til det med en købskontrakt.

  • #2   2. feb 2015 Forklar li det med købskontrakt

  • #3   2. feb 2015 har du en købskontrakt på mc en ?

  • #4   2. feb 2015 Kan jeg finde tidligere ejers navn via stelnr

  • #5   2. feb 2015 Nej har købt den af en kammerat, men vi kan hurtigt lave en

  • #6   2. feb 2015 det er noget skrammel , den eneste mulighed du har er ved at få en til at finde ud af hvem sidste reg ejer var , enten ved skat eller måske en synshal , og derefter kontakte ham og høre om han vil skrive under på en attest om ny regatt, hvor gammel er mc ? og ca hvor længe siden er det den har været registreret ? og var det i dk ?

  • #7   2. feb 2015 Så kan den kammerat du har købt den af vel lige så hurtig bestille en ny reg attest?
    Så hvad er problemer?


  • #8   2. feb 2015 Det var i dk, kender ikke cyklens historie. Tror måske jeg er ved at opspore tidligere ejer. Det ser ud til at man kan spore cyklen via nr plader.dk Mener at cyklen er fra midt 70

  • #9   2. feb 2015 Det skal du under ingen omstændigheder rode med. Tidligere ejere kan skaffe ny kopi hos SKAT via deres hjemmeside. Han kan rekvirere lige det af den det skal være. Når Han så har den - efter max 5 arbejdsdage, skal han give den til dig som nu er ejer.

    Pas på med at underskrive dig som en anden. Det er dokumentfalsk, og straffes oftest med fængsel - selv om Horserød geografisk ligger skønt, tror jeg at det er bedst udefra!


  • #10   2. feb 2015 Jeg fik en ny reg attest da jeg om registrerede på trods af at jeg ikke havde den gamle, men jeg kunne fremvise en slutseddel

  • #11   2. feb 2015 Bortkommet registreringsattest





    Bortkommet registreringsattest eller manglende registreringsattest ved ejerskifte/omregistrering

    Har du købt eller solgt en bil, og er registreringsattesten bortkommet? Her er en kort guide til, hvordan du kan ejerskifte eller registrere et køretøj hos Quick Nummerplader, selvom du har mistet registreringsattesten.

    Se nederst, hvis du har brug for at bestille en ny registreringsattest.

    Normalt kan man kun ejerskifte et køretøj, hvis man har den originale registreringsattest, men hvis registreringsattesten er bortkommet, er det ikke altid nødvendigt at bestille en ny, og vente på at den kommer frem med posten. Et køretøj med manglende registreringsattest kan vi ejerskifte samme dag, hvis du benytter dig af vores fuldmagtsservice.

    Det skal vi bruge:
    •Nuværende ejer skal udfylde Blanket 5.
    •Slutseddel som dokumenterer, at køretøjet er solgt til ny ejer.
    •Den nye ejer skal udfylde Blanket 2

    NB: Bestilling af ny registreringsattest kun ved fysisk fremmøde og fremvisning af gyldig billedID.

    Hos Quick Nummerplader kan du ejerskifte f.eks. en bil med manglende registreringsattest via vores fuldmagtsservice. Vi kører på dine vegne til SKAT og sørger for papirarbejdet. Det betyder, at du ved en handel af bil ikke behøver at vente på en ny registreringsattest – vi ejerskifter køretøjet samme dag, hvis du indleverer sagen senest 9.30.
    Hvis køretøjet skal have nye plader, kan disse afhentes i den pågældende afdeling efter klokken 13.30.

    Vi tager 150 kroner for at løfte sagen ved SKAT. Dertil kommer prisen for ejerskifte eller registrering af køretøjet. Hvis du blot skal bestille en ny registreringsattest, men ikke skal ejerskifte, koster det i alt 250 kr.


  • #12   2. feb 2015 Så det kan altså lade sig gøre, kan spare 150 ved selv at gøre det hos skat


  • #13   2. feb 2015 Jeg har så sent som i sidste uge fremskaffet en fuld registreringsattest elektronisk,i forbindelse med aflevering af totaltskadet køretøj til Taksator -han køber i princippet kørejernet af mig.


  • #14   2. feb 2015 #11 det kræver jo også, at du kan få fat i den der står som på registreringsattesten som ejer

  • #15   2. feb 2015 Knud : du glemmer at læse , inden du svarer.
    Kim b : du har jo ikke en slutseddel fra sidste reg ejer , du ved ikke engang hvad han hedder . den metode jeg beskriver det der er muligt.


  • #16   2. feb 2015 Michael:

    Jeg er faktisk ikke enig, det hele afhænger jo af hvem der skal have en registreringsattest i hånden, og hvem der foretager registreringen, Mit forslag vil altid kunne anvendes, idet sælger så vil kunne lade papirerne følge med over til køber. Hvorfor trådstarter overhovedet har købt en cykel uden papirer, er et hel andet spørgsmål?


  • #17   2. feb 2015 Knud : han ved ikke ,hvem sidste reg ejer er . og sidste reg ejers underskrift ,skal bruges enten på en bortkommelsesattest, eller en slutseddel.

  • #18   2. feb 2015 Har opsporet tidligere ejer, så jeg tror vi finder ud af det. Tak for indspark

  • #19   2. feb 2015 Micheal B:

    Det forstår jeg da også, og det undrer mig såre!


  • #20   2. feb 2015 Kim , B . skønt
    Knud : forstår ikke lige ,hvad der undrer dig som du også forstår smiley
    (men ser ud til han fandt ud af det , og det er det vigtigste )


  • #21   2. feb 2015 Michael:

    Vi kører tydeligvis forbi hinanden og jeg tror faktisk godt jeg ved hvorfor. Trådstarter har købt en cykel uden papirer og sådan en kunne man måske også sælge til dig, vis man forsøgte at sælge sådan en til mig, ville man ikke kunne se min røv for bare skosåler - Jeg ville aldrig købe uden handelsdokumenter og registreringsattest - og det undrer mig stadig at nogen vil


  • #22   2. feb 2015 Knud : næ nej ,;) vi taler ikke forbi hinanden , du glemte at læse tråden ,inden svar, og derfor var du ikke klar over at forrige ejer ikke var sidst reg ejer. Men uanset hvad du tror jeg ville købe , eller hvad du ville købe ,handler tråden "kun" om Kims problem .og det ser ud til at være løst. Så skal vi ikke stoppe den her . ha en god dag.

  • #23   2. feb 2015 Selvom tidligere ejer ikke er den registrerede, kan det stadig lade sig gøre, selvom det kan være bøvlet. Det kræver kontakt til skat, en god slutseddel der beviser dit ejerskab og med alle gyldige info som stelnr mm. Kan selvfølgelig ikke huske hendes navn men hun hedder Holland til efternavn og hun kan være ret behjælpelig ved skat. Du kan nu få et bevis der giver dig lov til at fremstille den til syn, med henblik på indregistrering uden reg attest. Der vil synsmanden bla give et skøn på alder som kommer til at være 1.reg dato på de nye papirer. Det er bla sådan mange har fået gamle teknisk skole køretøjer ud at køre. Men den kan også bruges ved bortkommet attest hvor køretøjet har skiftet hænder flere gange og den registrerede ejer er død eller umulig at finde.

    Opskriften er noget mere vanskelig med et udenlandsk køretøj.


  • #24   2. feb 2015 Næh Michael..

    jeg vil ikke udelukke at det kan være OK, men JEG ville aldrig røre en ged uden papirer - no matter what!!! Og jeg forstår simpelthen ikke de der vil!!!


  • #25   2. feb 2015 Det bliver såmænd ikke mere rigtigt af at gentage dine synspunkter flere gange Knud. Jeg har købt den af en kammerat til næsten ingen penge og der sidder en god motor samt nogle fine stumper på, der til hver en tid kan betale hvad jeg har givet plus overskud. Nu har jeg en cykel med papir til en pris der ligger langt under markedsprisen. Har forstået hvad du aldrig vil gøre, og det finder du selv ud af. Jeg har ikke fortrudt smiley Ha en skøn mandag der ude og tak for jeres hjælp

  • #26   2. feb 2015 Kim ,B og det er rigtig fedt for dig , glæder mig til at se den på galleriet.

Kommentér på:
Bortkommen reg attest

Annonce