1.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Reparation på carbon udstøning Reparation på carbon udstøning

Jeg har fået lavet det hul jeg fik i min udstøning, lige da jeg fik den på i 2013 http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/tuning/198894-reparation_paa_carbon_udstoening

Jeg fik det lavet hos Carbon-rep.dk i Valby, for 500 kr. synes det var en ok pris. som jeg godt ville offer på den, så det blev lavet ordenligt, og ikke ligner noget en 5 årig har lavet med en ispind (jeg hadet desværre ikke et sted, hvor jeg selv kunne lave det) men synes selv det er blevet rigtig godt.

Så nu er den kørt ned til Enghave hvor de så smider den på, da den alligevel overvintre hos dem.

Spørgesmål. ville i offer penge på at den bliver kørt på rullefelt, så den kommer til at køre som den skal?? det er jo ikke helt billigt... prisen er alt efter hvor mange gange den skal op og rulle, siger de hos Enghave.... de siger nogle gange, er den der efter et par gange, andre gange skal de op på feltet flere gange for at det køre som det skal

Sppøger fordi jeg ikke har en skid forstand på det, men min GSX600F blev aldrig kørt ind, og når det blev varmt i luften hakket den lidt i det.. især i dagtimerne, hvor det var varmest. men ellers kørte den jo ok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation på carbon udstøning
Kommentér på:
Reparation på carbon udstøning

Annonce